Într-un clasament realizat de Transport & Environment, care a evaluat 27 de companii în funcţie de diferite criterii, compania de stat CFR Călători este printre cele mai proaste companii când vine vorba de politicile de rambursare a prețului biletelor în caz de întârziere sau anulare a călătoriilor.
Operatorul italian Trenitalia este cea mai bună companie feroviară din Europa, cu un scor de 7,7 pe o scară de la 1 la 10.
Trenitalia este urmat de operatorul elveţian SBB şi compania cehă RegioJet. Pe locul patru se situează operatorul austriac ÖBB, urmat de grupul francez SCNF. Urmează, în ordine, CD, Renfe, Italo, VR, SJ şi CFR Călători cu un scor total de 6,1.
Trenitalia şi compania austriacă ÖBB oferă cel mai bun raport calitate-preţ din Europa, susţine Transport & Environment.
CFR Călători este printre cele mai proaste companii când vine vorba de politicile de rambursare a prețului biletelor în caz de întârziere sau anulare a călătoriilor.
T&E subliniază că toate companiile feroviare ar trebui să îşi îmbunătăţească punctualitatea. Transport & Environment a făcut de asemenea un apel către state să investească în reţelele feroviare pentru a îmbunătăţi fiabilitatea circulaţiei şi a scădea tarifele de utilizare a infrastructurii feroviare, pentru a putea diminua preţul biletelor.
Cum ți se pare subiectul?