După criza apei calde și căldurii de acum doi ani, operatorul Termo Ploiești a reușit să asigure continuitatea serviciului, prin furnizarea agentului termic în parametri normali in sezonul rece 2023-2024.
În acest context, numărul cererilor de debranșare în anul 2024 a scăzut semnificativ la Ploiești cu aproximativ 35% față de anul anterior.
”Am reușit să avem o colaborare eficientă cu reprezentanții asociațiilor de locatari, dar și o comunicare mai bună cu clienții noștri, prin intermediul unui Call Center (0800 672 77), disponibil 24/7, la care oferim nu doar răspunsuri, ci și soluții rapide.
Prin îmbunătățirea serviciilor și reducerea pierderilor din rețea, furnizarea agentului termic în sezonul rece se va realiza fără întreruperi cu siguranță și în iarna aceasta”, au transmis reprezentanții Termo Ploiești.
Reamintim că Termo Ploiești, prin intermediul Primăriei, a depus mai multe proiecte de modernizare a capacităților de producție și transport, care, după implementare, vor reduce și mai mult costurile de producție și pierderile din sistem, ceea ce înseamnă scăderea prețului gigacaloriei.
Cum ți se pare subiectul?