Supermarket La Cocoș, retailerul autohton fondat și condus de familia Nica din Ploiești, a raportat cea mai mare creștere procentuală a numărului mediu de salariați.
Potrivit statisticilor consultate de economica.net, Supermarket La Cocoș, care deține trei magazine la nivel național, două dintre ele în Ploiești și al treilea în Capitală, a avut în 2023, în medie, 615 angajați, cu 79 mai mulți decât cu un an în urmă.
Asta înseamnă o creștere de aproximativ 15%, cea mai mare raportată de primii zece retaileri din România.
Cel mai mare angajator din domeniul comerțului alimentar rămâne Carrefour, cu peste 16.000 de angajați, urmat de Kaufland, cu peste 14.000 de salariați și Lidl, cu peste 11.000 de angajați.
Reamintim că Supermarket La Cocoș este singurul lanț de magazine 100% românesc care a reușit să intre în TOP 10 retaileri, clasament stabilit în funcție de cifra de afaceri.
Lanțul a înregistrat o creștere anul trecut de 36,5% a cifrei de afaceri, care a ajuns până la 974,3 milioane de lei.
Performanța este cu atât mai mare, cu cât vânzările celor trei magazine din Ploiești și Capitală au fost mai mari decât cele ale Supeco, unul dintre brandurile lanțului Carrefour, care are 27 de magazine în toată țara, primul deschis în 2014.
La Cocoș este un concept nou în piața din România, un format de magazin ce oferă două sau trei niveluri de prețuri pentru fiecare produs în funcție de cantitatea achiziționată.
Anul acesta va fi unul foarte important pentru Supermarket la Cocoș, care și-a anunțat extinderea în țară prin deschiderea a două noi magazine.
Astfel, primul magazin va fi deschis în în complexul comercial Brintex Discount Shopping Center, din Brașov, iar al doilea magazin va fi deschis în Pitești, în fosta locație a magazinului PIC.