Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) anunță că marți, 30 ianuarie, va fi semnat contractul de achiziție a 62 de rame electrice regionale de la producătorul polonez PESA.
Potrivit unui comunicat al ARF, finanțarea proiectului va fi asigurată prin Fondul European de Modernizare (FM) 2021-2030.
Odată cu achiziția, producătorul este obligat să ofere o perioadă de mentenanță și servicii de reparații de 15 ani.
Reamintim că valoarea totală a proiectului este cuprinsă între 3.237.711.753 și 4.150.288.451 lei, fără TVA, împărțită pe trei loturi, și anume:
Lotul 1 – 20 rame electrice regionale RE-R, destinate transportului feroviar de călători, de pe rutele București N – Ploiești S – Adjud, Iași – Pașcani – Suceava, Bacău – Pașcani, iar valoarea estimată este cuprinsă în intervalul 1.044.933.546 și 1.339.823.526 lei, fără TVA;
Lotul 2 – 23 rame electrice regionale RE-R, destinate transportului feroviar de călători, de pe rutele Brașov – Gheorgheni, Arad – Timișoara – Caransebeș, Huedin – Cluj – Bistrița, iar valoarea estimată este cuprinsă în intervalul 1.208.571.156 și 1.554.592.210 lei, fără TVA;
Lotul 3 – 19 rame electrice regionale RE-R, destinate transportului feroviar de călători, de pe rutele București N – Ploiești V – Brașov, București N – Roșiori, București N – București Obor/Fundulea, Constanța – Fetești, iar valoarea estimată este cuprinsă în intervalul 984.207.051 și 1.255.872.715 lei, fără TVA.
Cum ți se pare subiectul?
Astea-s rame din alea din care au reusit „ai nostri ca brazii” sa le strice chiar la prima testare , pe la Floresti ?
Bine că nu le ia gata stricate.
Și când le vedem pe traseu peste 2-3 ani sau mai mult .