Un Crăciun cu mai multe jucării vândute ca niciodată

Image by J.T. Ryan from Pixabay

Producătorul danez de jucării a declarat că vânzările au crescut cu 14% în prima jumătate a anului 2020 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. CEO-ul Niels Christiansen a menționat că investițiile în comerțul electronic au fost cruciale în perioada în care magazinele de vânzare cu amănuntul au fost închise, adică în primul lockdown al anului.

Drept urmare, profitul operațional Lego a crescut cu 11%, la 622 milioane dolari.

Nu este vorba doar de Lego. Producătorii de jocuri și jucării au cunoscut un mare succes, deoarece restricțiile de distanțare socială încurajează mulți oameni să găsească noi modalități de a-și petrece timpul.

Lego eMag, oferte de nerefuzat!

Profitul operațional al Nintendo a crescut la rândul său cu 428% în cel mai recent trimestru al său, în care consola Switch și jocul „Animal Crossing” au continuat să crească vânzările. Acțiunile companiei au crescut cu 35% în acest an.

Pe de altă parte, conglomeratele de jucării precum Mattel și Hasbro s-au confruntat cu probleme. Aceste companii au acuzat dificultățile de producție și distribuție legate de pandemie drept obstacole majore în cele mai recente trimestre.

„Am avut în al doilea trimestru închideri extinse ale magazinelor cu amănuntul și provocări de distribuție și am fost nevoiți să absorbim un sfert complet din impactul COVID-19”, a declarat Ynon Kreiz, CEO al Mattel, într-o declarație în iulie. Între aprilie și iunie, vânzările nete ale producătorului de Barbie au scăzut cu 15% față de 2019.

Acțiunile lui Hasbro au scăzut cu 22% până în prezent, în timp ce Mattel a scăzut cu 18%. Întreprinderile se uită acum la sezonul de sărbători, care speră că poate ajuta la recâștigarea terenului pierdut.

Cert este că Lego estimează că vânzările vor crește și mai mult în acest an, de Sărbători, comparativ cu primul semestru, dar și cu aceeași perioadă a anului trecut.

Producătorii de jucători și analiștii din industrie spun că există mai multe motive pentru a aștepta mai multe cadouri sub pomul de Crăciun, în ciuda situației de la nivel global provoacate de coronavirus.

Pandemia a fost deja o binecuvântare neașteptată pentru producătorii de jucării acum că copiii petrec mai mult timp acasă. Vânzările de seturi Lego, păpuși Barbie, jocuri de masă și puzzle-uri au crescut în acest an.

Lego – oferte eMAG

Industria jucăriilor din SUA a crescut cu 16% în primele șase luni ale anului, potrivit firmei de cercetare de piață NPD Group, iar creșterea se așteaptă să continue și pe finalul anului 2020.

În cea mai mare parte a anului, copiii au fost împiedicați să iasă și să se vadă cu prietenii, să se joace în parcuri sau să sărbătorească la petreceri de ziua de naștere, iar analiștii spun că părinții vor încerca să-i compenseze pentru acest lucru în timpul Sărbătorilor de iarnă.

„Când vine vorba de Sărbători, părinții vor reduce cheltuielile pentru ei înșiși, dar nu și pentru copiii lor, așa că lucrurile sunt cât se poate de normale”, a declarat Jim Silver, CEO și redactor-șef al site-ului Toys , Tots, Pets & More.

Anul trecut, vânzările cu amănuntul în perioada Sărbătorilor de iarnă au crescut cu 3,7% față de 2018, depășind pentru prima dată 1 trilion de dolari, potrivit unui raport al firmei de cercetare de piață eMarketer.

Raportul, publicat în februarie, a prezis că vânzările de Crăciun din 2020 vor crește cu aproximativ 14%, la peste 156 miliarde de dolari. Asta înainte ca coronavirusul să se răspândească în toată lumea.

Lego eMAG

Acum, experții se așteaptă ca vânzările din 2020 să le egaleze sau să depășească potențial cifrele de anul trecut, în ciuda pierderilor de locuri de muncă fără precedent.

Magazinele independente de jucării urmează exemplul marilor comercianți cu amănuntul, încurajând familiile care doresc să evite aglomerația și să cumpere anumite articole să înceapă devreme cumpărăturile de Crăciun.

Cu magazinele fizice închise sau cu capacitate limitată, cumpărăturile online au devenit mai frecvente ca niciodată. Jim Silver anticipează că peste 50% din achizițiile de jucării din perioada Sărbătorilor din acest an vor fi făcute online, chiar mai mult decât anul trecut. Sunt la mare cautare remi, puzzle 3D dar si jocurile pe console! „Vânzările online vor atinge un nivel nemaivăzut până acum în industria jucăriilor”, a spus el.

(P)

Ai un pont? Contactează-ne pe WhatsApp la: 0726.221.596