spot_img
- Publicitate -

Unde poți vedea automobilul care depășește șase metri lungime

Data:

Retro Cars România, în parteneriat cu Grupul Observatorul Prahovean și Eurospirit, s-au asigurat că pe 24 și 25 mai 2025, la Hipodromul Ploiești, vizitatorii vor avea parte de experiențe unice, admirând pe viu bijuteriile din istoria auto-moto. Evenimentul ”De la cal la cai putere” revine cu a treia ediție.

- Publicitate -

Autenticitatea exponatelor, starea tehnică și cea estetică vor fi supuse exigenței unui juriu internațional de prestigiu, care va analiza ”la sânge” mașinile înscrise în concursurile specifice perioadelor din istorie în care au fost fabricate.

Printre cele peste 200 de autovehicule și motociclete de epocă veți putea admira și un Chevrolet Impala Coupe, fabricat în 1969.

Proprietarul bijuteriei pe patru roți, Lucian Drăgan, vorbește cu mândrie despre superbul exemplar, unic în România, din spusele acestuia.

DN1A distrus de traficul greu. Risc major de accidente la Zalhana

DN1A este unul dintre cele mai intens circulate drumuri naționale din Prahova. Spre deosebire de alte artere rutiere unde există restricții, pe DN1A Ploiești-Buftea,...
- Publicitate -

Automobilul a fost adus din Olanda acum un an și jumătate. Lucian Drăgan a decis atunci să își completeze colecția de mașini rare și cu această piesă sport, considerată un adevărat „muscle car american”. Totul datorită robusteții și motorului de 5,7 l, cu o putere de 320 cp”, povestește proprietarul bijuteriei.

„Chevy Impala a fost cea mai scumpă mașină a Chevrolet, până în 1985. Am achiziționat-o deja restaurată. Pot spune că se remarcă prin culoarea îndrăzneață, dar și prin faptul că este o mașină foarte lungă ( 6,30 m).

E un automobil în două uși și ceea ce îl face interesant este că are șase locuri, trei în față, trei în spate. Este o mașină iconică de care sunt foarte mândru. Alături de aște exemplare rare va fi prezentă la evenimentul de la Hipodromul din Ploiești”, a mai spus Lucian Drăgan.

- Publicitate -

Asemeni Ford A Coupe-ul  a cărui poveste poate fi citită aici, și acest superb Chevrolet Impala Coupe face senzație, astăzi, pe străzi. E o adevărată comoară pe patru roţi, care, mai spune pasionatul de mașini de colecție, „stârnește admirație și zâmbete din partea celorlalți participanți la trafic”.

Evenimentul „De la Cal la cai putere” este organizat de Retro Cars România în parteneriat cu Observatorul Prahovean și Eurospirit și va fi realizat grație partenerilor de înaltă ținută: Autoklass, Proleasing, Eurial, La Provincia, Școala de șoferi CCC ADMIS, MRS Residence, La Cocoș, Cis Gaz, Casa Timiș, Habau, Verytas și Feruccio

Cum ți se pare subiectul?

1 COMENTARIU

  1. 1. Impala nu e muscle car.
    2. Nu e coupe, e hardtop.
    3. Nu a fost nici pe departe cea mai scumpă mașină a Chevrolet (Corvette era mai scumpă, la fel și Caprice sau Monte Carlo).
    4. Motorul de 5.7 litri era al doilea cel mai mic motor V8 de la Chevrolet in 1969, după cel de 5.4 litri.
    5. Mașina din imagine e modelul 1970 (dar ar putea să fi fost fabricată în 1969).
    6. Culoarea asta nu a fost niciodată oferită din fabrică pe Chevrolet în anii ’50-’60-’70.
    7. Nu este o mașină sport.
    8. Mașina nu depășește șase metri lungime, nici măcar 5.5 metri nu are (fix 5.486,5 mm). Nicidecum 6.30 metri.
    9. Pe lângă faptul că nu are culoarea corectă, nici jantele și nici suspensia nu sunt standard (un restomod fără gust).
    10. Chevrolet Impala nu a fost niciodată o mașină rară. Nu e nici azi.

Ce părere ai? Comentează aici!

Comentariul tău
Numele tău

Sondaj Observatorul Prahovean

Provocarea Observatorul Prahovean

Doctor bun

Expunerea la soare fără protecție, risc major pentru sănătatea pielii

O singură arsură solară poate avea consecințe pe termen...

Medicul Carmen Ionică m-a salvat după un diagnostic greșit”

Observatorul Prahovean continuă campania „Doctor bun” dedicată medicilor apreciați...

„Datorită medicului Oana Ignatov am ales Maternitatea Ploiești”

Ioana Arion este o ploieșteancă ce a născut un...
- Publicitate -

Antreprenori de succes

Măcelăria Pion din Ploiești, mezeluri ca pentru la ei acasă

Gabriel Barbu nu are birou cu vedere panoramică, aflat...

Chic Fleuriste, arta bijuteriilor din flori naturale la Ploiești

În centrul Ploieștiului, în apropierea Sinagogii, pe strada Traian...

Un antreprenor produce sucuri naturale la Urleta. Fără e-uri!

Urleta, satul din Prahova care îmbină istoria cu modernitatea,...
- Publicitate -

Exclusiv

Simion sau Dan? Rezultatele sondajului Observatorul Prahovean

Sondajul Observatorul Prahovean cu privire la opțiunile de vot...

Artown Festival Ploiești caută pereți pentru opere de artă

De trei ani de zile fațadele clădirilor din Ploiești...

Cum a adus un tată dansul la Ploiești pentru copiii speciali

Povestea înființării primei secții sportive pentru copiii cu dizabilități...

Măcelăria Pion din Ploiești, mezeluri ca pentru la ei acasă

Gabriel Barbu nu are birou cu vedere panoramică, aflat...

Zeci de case din Ploiești vor fi demolate. Oamenii sunt disperați

Situație revoltătoare în Ploiești. Aproximativ 50 de case de...

Ai un pont?

Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp la 0785 075 112

- Publicitate -

Știri noi

O nouă înfrângere pe Ilie Oană. Petrolul – Oțelul: 1 – 3

Petrolul Ploiești – Oțelul Galați au disputat, luni, pe...

Reducerea tarifelor la importuri. Bursele americane, în creștere

Acordul dintre SUA și China, privind reducerea tarifelor reciproce...

Ce și cu cât plătim mai mult din cauza creșterii euro

Cursul leu/euro a atins, în această perioadă, un nivel...

Disperare la Filarmonică: „Avem rate și copii de crescut”

Zeci de angajați ai Filarmonicii Paul Constantinescu din Ploiești...

Bazarul copiilor, evenimentul unic din Ploiești

Sâmbătă, 17 mai, va avea loc o nouă ediție...
- Publicitate -

Emisiuni

Se poate și la Ploiești. Orașul se schimbă

Jurnaliștii Marius Nica, Claudiu Vasilescu și Ștefan Vlăsceanu au...

Cum poți avea factură de curent pe ”minus”? Secretul fotovoltaicelor

De la 1 iulie, guvernul nu va mai subvenționa...

Tăieri de sporuri și salarii în Primăria Ploiești

Jurnaliștii Marius Nica, Claudiu Vasilescu și Ștefan Vlăsceanu au...
- Publicitate -

Vox Publica

Decalogul jurnalistului

Trăim într-o epocă în care oricine poate, cu un...

De ce simțim atâta frică zilele astea?

Crearea a două tabere între membrii aceleiași populații este...

Ploieșteancă din Diaspora după vot: „Stau cu inima strânsă”

Votul din 4 mai a generat o imagine distorsionată...
- Publicitate -

Pe aceeași temă

Cât costă varianta originală a Auburn Speedster Cabrio

Retro Cars România, în parteneriat cu Grupul Observatorul Prahovean...

Cum să nu-l iubești? Unde poți vedea Porsche 911 Carrera clasic

Retro Cars România, în parteneriat cu Grupul Observatorul Prahovean...

Cum sunt despăgubiți șoferii implicați în accidente în lanț

Accidentele auto în lanț pot avea consecințe financiare neașteptate...

Unde vezi un Morgan 1986, mașina care cântărește nici o tonă

Retro Cars România, în parteneriat cu Grupul Observatorul Prahovean...
- Publicitate -

Unde vezi o bijuterie de mașină dar care soției nu-i place

Retro Cars România, în parteneriat cu Grupul Observatorul Prahovean...

Vânzarea autoturismelor electrice a scăzut în România

Piața mașinilor second-hand este în creștere la noi în...

Mașină sau tanc? Unde poți vedea un Chrysler New Yorker 1951

Retro Cars România, în parteneriat cu Grupul Observatorul Prahovean...

Când se deschide circulația pe Transfăgărășan

Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov a...