- Publicitate -

Cu cât a scăzut autonomia unei mașini electrice, în condiții de ger. Experiența unui posesor de Dacia Spring

Data:

Aflate la început de drum, mașinile electrice nu sunt pe placul tuturor. Pentru a ne forma o părere în privința fiabilității, a autonomiei și a cât de prietenoase sunt cu buzunarul, este nevoie să treacă timp, să sintetizăm informații cât mai relevante de la utilizatori.

- Publicitate -

Nu discutăm astăzi despre capitolul poluare, despre cât de prieteni vrem sau nu să fim cu mediul. Ar fi oricum o polemică inutilă în acest moment, raportată la alte informații care ar trebui să ne intereseze cu adevărat.

În aceste condiții, profitând de faptul că temperaturile au scăzut în ultima perioadă până sub -10 grade Celsius, ne-am interesat în privința experiențelor pe care le-au avut posesorii autoturisme electrice.

Vom detalia în câteva articole astfel de experiențe, întrucât sunt diferențe semnificative de la un model/producător la altul. Și vom începe cu modelul full-electric ”autohton” Dacia Spring. Desigur, am folosit ghilimelele, pentru că doar brandul Dacia este autohton, însă produsul este made in China.

- Publicitate -

Dacia Spring, mai ales prin programul Rabla Plus, a devenit o opțiune accesibilă pentru cei care și-au dorit o mașină electrică. Încântați de raportul preț/calitate promisă, mulți români au considerat că este o opțiune care să le satisfacă necesitățile în anumite condiții.

Pe siteul oficial al producătorului avem garantată o autonomie de 230 km. Am verificat în condiții de vreme caldă și s-a confirmat. Mai mult decât atât, au fost și cazuri în care acumulatorul a ținut 260 de km până a necesitat reîncărcarea. Nu este cazul să împingem limitele, însă este bine de știut până unde am putea ajunge.

În aprilie 2022, într-o ediție specială a vlogului ICars România, am stat de vorbă cu reputatul profesor ploieștean de economie Liviu Drăghici. Am aflat atunci ce a însemnat experiența proaspătului posesor de Dacia Spring, la o lună de la achiziție. Puteți vedea AICI ediția ”Dacia Spring (full electric), după o lună de utilizare”.

- Publicitate -

Astăzi, am reluat discuția cu profesorul Liviu Drăghici, acum în măsură să ne poată relata cu obiectivitate experiența posesorului de Dacia Spring, în condiții de zile geroase.

Citește continuarea articolului pe www.icars.ro AICI

Cum ți se pare subiectul?

Loading spinner

Ce părere ai? Comentează aici!

Comentariul tău
Numele tău

- Publicitate -

Sondaj Observatorul Prahovean

Provocarea Observatorul Prahovean

Doctor bun

- Publicitate -

Antreprenori de succes

Exclusiv

De ce nu a funcționat brățara de monitorizare în cazul crimei din Câmpina

Apar noi detalii cu privire la crima odioasă petrecută...

Protest al chirurgilor la Spitalul Județean Ploiești

Zece medici de la Secția Chirurgie 2 de la...

Ce vrea Liviu Drăghici de la administrația locală Ploiești

Observatorul Prahovean începe, la debutul anului 2025, o serie...

Ce se întâmplă cu drumul expres Găești – Ploiești în Prahova

Drumul expres Găești – Ploiești, una dintre investițiile majore...

Stelian Muscalu: „Creșterea TVA e sinucidere!” Cum o evităm

Creșterea TVA este o măsură fiscală care intră în...
- Publicitate -

Știri noi

Cum ar fi văzut cartierul 9 Mai din Ploiești de un optimist, un pesimist și un realist

Dacă ești optimist, o simplă plimbare prin cartierul 9...

Nereguli în preluarea E.ON Energie de către MVM Group

Ministerul Energiei a sesizat nereguli în preluarea E.ON Energie...

Presiune pe elevi. Școală și examen de bac în aceeași zi

Pentru prima dată în ultimii ani, probele orale ale...

Mențiune la concursul Vreau să povestesc: „Neînfricat”

Observatorul Prahovean, în colaborare cu Muzeul Județean de Istorie...

Mașină oprită în stația de autobuz, în Ploiești. Șmecher!

O mașină oprită în stația de autobuz, în Ploiești,...
- Publicitate -

Emisiuni

Escrocherii în numele unor vedete precum Esca, Delia sau Măruță

În ultima emisiune Observatorul Prahovean LIVE, de vineri, 10...

Schimbarea de la Ploiești

În prima ediție a emisiunii Observatorul Prahovean LIVE din...

200 de Elevi din Prahova unesc comunitatea pentru a ajuta doi frați orfani

Cel mai recent episod al podcastului „Ploieștiul Nostru” îl...
- Publicitate -

Vox Publica

Cum ar fi văzut cartierul 9 Mai din Ploiești de un optimist, un pesimist și un realist

Dacă ești optimist, o simplă plimbare prin cartierul 9...

Domnule primar, o casă din Ploiești se dărâmă peste o stradă

Mi-ar fi ușor să scriu un articol despre cum...

De ce ”ordonanța trenuleț” este o mizerie

Celebra ordonanță trenuleț (OUG 156/2024) a fost publicată în...
- Publicitate -

Pe aceeași temă

Diferența de consum la 100km/h și 140km/h pe autostradă

Un test realizat de către dailydriven.ro a aratăt diferena...

Mașini de lux, la licitație în România. Prețul, mai mic cu 50% față de valoare reală

Agenția Națională de Administrare a Bunurilor Indisponibilizate (ANABI) scoate...

Cu radarele fixe se poate amenda un șofer pe minut

La începutul acestui an a început să funcționeze sistemul...

Razie rutieră pe DN 1, în Prahova. Sunt vizați transportatorii de persoane

O acțiune rutieră este în plină desfășurare, luni dimineață,...
- Publicitate -