Grupul Renault a avut enorm de mult de câștigat cu modele Dacia. A știut să caute și să exploateze nișele vizate de cei cu buget redus, apoi să beneficieze la maxim de comportamentul de piață al celor care vor o mașină nouă și ceva mai ieftină decât ce oferă competitorii.
Este adevărat că prețurile nu mai sunt la fel de mici ca în vremea lansării primului model Logan, dar rămân în continuare sub ceea ce oferă concurența directă.
La SUV-uri au dat lovitura cu Duster, nu doar în România ci și în țări din vestul Europei, în special Franța și Germania. Cu Logan și Sandero au vândut foarte bine în segmentul celor care căutau mașini de clasă medie.
Momentan nu se pot face aprecieri la segmentul electric, dar nici Dacia Spring nu pare să facă notă discordantă cu succesul celorlalte modele. Va mai fi însă nevoie să treacă timp pentru a se putea discuta serios în privința fiabilității.
Pentru că piața a cerut, Dacia se pregătește să lanseze un nou model, cu un design aparte, C-NEO
Citește continuarea pe www.icars.ro AICI
Îmi place!