Sunt mașini de colecție pe care mulți speră să le conducă măcar din pură curiozitate. Dacă arată și bine și pe deasupra starea tehnică este una foarte bună, atunci experiența va fi deosebită.
Puțini și le permit, nu neapărat pentru că prețul de achiziție ar fi mare, unele sunt chiar accesibile, ci pentru că vine apoi un efort financiar permanent pentru a le păstra în condiții optime. Nefiind mașini de utilizat zilnic, este firesc ca ele să reprezinte o cheltuială în plus.
Dar, cum pasiunea nu cunoaște limite, dacă ai cu ce e și păcat să nu investești în așa ceva. Chiar așa să și priviți situația: vorbim despre investiții. În cazul unor astfel de mașini prețurile cresc odată cu trecerea anilor.
Sunt două tipuri de colecționari: cei care le cumpără chiar și în stare precară, dar preferă să muncească ei pentru a le restaura și cei care le cumpără gata restaurate pentru a se bucura de ele.
Modelul prezentat astăzi a ajuns la o reprezentanță RAR din Capitală pentru ca apoi să fie înmatriculat în România și să intre în galeria selectă Retromobil
RAR: ”Lansat în anul 1932, primul FIAT din anii interbelici a fost o formulă de succes, mașina adoptând inițial o cutie de viteze cu trei trepte, apoi una sincronizată cu patru trepte şi un motor care produce 36 CP.