Primăria Ploiești anunță restricții de circulație pentru un nou tronson din Bulevardul Castanilor din cauza lucrărilor de reparații.
Astfel, Comisia Municipală pentru Transport și Siguranța Circulației a hotărât că, începând de luni, 23.10.2023, se va închide traficul rutier, în vederea extinderii lucrărilor, pe B-dul Independenței, de la Rondul 2 (Conpet) până la statuia lui Radu Stanian și pe strada Rahovei, porțiunea dintre Bulevardul Independenței și strada Bobâlna.
Astfel, pe strada Bobâlna, pe tronsonul cu sens unic dintre Bulevardul Independenței și strada Rahovei se va circula în dublu sens. Totodată, se vor realiza și marcaje temporare de ghidaj rutier.
În zona Rondului 2, se va lucra pe câte o jumătate de alveolă, concomitent de o parte și de alta a Bulevardului Independenței.
Citește și A durat prea mult? Primul șanț săpat pe Bulevardul Independenței din Ploiești, după ce a fost turnat primul strat de asfalt
Se va restricționa accesul către Bulevardul Independenței dinspre străzile Nicolae Iorga, Anul 1848 și Ana Ipătescu, iar pe strada Mihai Eminescu, porțiunea cuprinsă între Rondul 2 și strada Traian Vuia, se va reinstitui sensul unic dinspre centru către Gara de Sud.
Lucrările de modernizare a Bulevardului Castanilor au început pe 19 septembrie, termenul de finalizare a șantierului fiind de trei luni.
Reamintim că firmele care execută lucrările de modernizare a Bulevardului Independenșei sunt OMEGA STAR SISTEMS S.R.L. & TERRA STRADE TOTAL CONSTRUCT S.R.L. & OYL COMPANY HOLDING AG S.R.L., prin lider de asociere OMEGA STAR SISTEMS S.R.L.
Potrivit unui comunicat al primăriei, în urma lucrărilor se va realiza ”un drum cu două benzi de circulație, cu structură rutieră nouă, modernizare guri de scurgere, borduri, peroane stații autobuz, platformă betonată stații de autobuz”.
Ce lucrări vor fi executate:
– Demolarea elementelor existente din beton;
– Frezarea straturilor asfaltice existente pe strada pe care se reface îmbrăcămintea asfaltică;
– Repararea defecțiunilor de tipul burdușirilor și a refulărilor de margine;
– Realizarea unei îmbrăcăminți bituminoase în 3 straturi (5 cm strat de uzură și reprofilare, 6 cm strat de legatură, 8 cm strat de bază);
– Amenajarea de borduri noi la marginea drumului și înglobarea gurilor de scurgere în acestea.