În contextul în care, în ultimii ani, în parcul auto de la TCE au ajuns mijloace de transport noi, mulți s-au întrebat de ce pe traseul 40 au rămas același autobuze vechi. Conducerea TCE susține că trama stradală nu permite accesul autobuzelor cu dimensiuni mari, iar special pentru acest traseu, dar și pentru traseele 35 și 35B, vor fi achiziționate mijloace de transport electrice prin programul PNRR.
Multe dintre autobuzelele din Ploiești, unele cu o vechime de aproape patru decenii, ar fi trebuit să fie casate cu mulți ani în urmă.
Dacă pe primul loc, din punct de vedere al anului de fabricație, figurează autobuzele IKARUS, cu o vechime de aproape patru decenii, pe locul al doilea sunt mijloacele de transport ISUZU care au o vechime de aproximativ 24 de ani. Acesta este și motivul pentru care mulți se întreabă de ce aceste mijloace de transport au rămas în circulație pe ruta Hale Catedrală – Bereasca și nu au fost înlocuite cu autobuze noi.
„Condițiile sunt destul de urâte. Mai trebuie să stai și aplecat, plus urcarea și coborârea destul de greoaie”, ne-a semnalat la redacție un cititor, care reclamă inclusiv problemele tehnice care apar la panourile electrice de informarea a orarului.
TCE: „Trama stradală nu permite accesul autobuzelor cu dimensiune mai mare pe traseul Hale Catedrală – Bereasca”
„Este adevărat că mașinile cu o dimensiune de 10 metri din parcul auto sunt învechite, dar în momentul de față trama stradală nu permite accesul mijloacelor de transport cu dimensiune mare pe traseul centru – Bereasca. Ne preocupă schimbarea parcului auto, iar TCE, împreună cu Primăria Ploiești, intenționează achiziționarea de autobuze electrice cu dimensiunea de 10 metri, cu ajutorul fondurilor europene, prin PNRR. Acestea vor circula pe traseele 40, 35 și 35 B”, a precizat Nicolae Alexandri, directorul TCE Ploiești.