Casei Județene de Pensii Prahova i-au fost repartizate, începând din această săptămână, 93 de bilete de tratament. Acestea sunt pentru stațiunile Puciosa, Amara, Sărata Monteoru, toate stațiuni ale Societății Comerciale de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă (TBRCM), unitate aflată în subordinea Casei Naționale de Pensii Publice.
Repartizarea biletelor de tratament balnear, potrivit Casei Județene de Pensii Prahova, nu se mai face în funcție de ordinea depunerii cererilor (în funcție de primul venit – primul servit), ci in baza unor punctaje pe care fiecare pensionar le obține în baza unor criterii distincte – pentru pensionari, asigurați, persoane cu handicap sau beneficiari de legi speciale.
Cum se acordă punctajele
Fiecare solicitant obține un anumit punctaj, potrivit Casei Județene de Pensii Prahova, în funcție de cuantumul pensiei, categoria de pensie, frecvența cu care a mers la tratament balnear în ultimii 2 ani și gradul handicapului (după caz), nemaiavând nicio relevanta (în ponderea punctajului) data la care depune, la casa de pensii, cererea de acordare a biletului de tratament.
„Cererile trebuie depuse cu cel puțin 30 de zile anterioare primei luni din perioada pentru care se solicita bilet de tratament. Începând din această săptămână, Casei Județene de Pensii Prahova i-au fost repartizate 93 de bilete de tratament, toate în stațiuni – Puciosa, Amara, Sărata Monteoru – ale Societății Comerciale de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă (TBRCM), unitate aflată în subordinea Casei Naționale de Pensii Publice”, a precizat Casa Județeană de Pensii Prahova.
Din totalul de bilete acordate pentru aceasta serie, 18 sunt gratuite, ele fiind acordate, potrivit legii, anumitor categorii de beneficiari (veterani, persecutați politic, persoane cu handicap etc.).
Anul trecut, au fost valorificate 2.425 de bilete, din care 520 gratuite, a mai precizat Casa Județeană de Pensii Prahova.
Posibilii beneficiari ai biletelor de tratament pot depune cererile fie personal la sediul instituției, fie prin email la adresa office@pensiiprahova.ro.
„Formularele noi de cerere, însoțite de declarație, copie buletin, copie ultimul cupon de pensie, pot fi descărcate de pe site-ul instituției noastre www.pensiiprahova.ro”, a precizat Casa Județeană de Pensii Prahova
Dacă documentele necesare sunt trimise prin mail, solicitanții trebuie să menționeze și numărul de telefon la care pot fi contactați pentru a se prezenta să își achiziționeze biletele la data și la ora indicată.