Pe 7 decembrie, urmare a sesizărilor venite de la cititorii Observatorulph.ro, publicam un articol despre situația neplăcută, în care oamenii erau nevoiți să aștepte afară, în frig, la SPCLEP Ploiești.
Știrea a fost publicată AICI.
Direcția de Comunicare și Relații Publice a făcut următoarele precizări:
”Urmare a apariției, în publicația dumneavoasfră, a articolului ”0amenii așteaptă în frig la Serviciul de Evidență a Populației din Ploiești”, vă comunicăm următoarele:
SERVICIUL PUBLIC LOCAL COMUNITAR DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR AL MUNICIPIULUI PLOIEȘTI deservește peste 260.000 de persoane – Ploieștiul și cele opt localități arondate: Balta Doamnei, Berceni, Drăgănești, Dumbrava, Gherghița, Gorgota, Poienarii Burchii, Puchenii Mari.
Având în vedere specificul activității Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor, pentru a veni în întâmpinarea numărului mare de cetățeni care solicită servicii de evidență informatizată sau de stare civilă, s-au decis modificări și alternări ale programului de lucru cu publicul.
Cu toate acestea, din luna noiembrie, în pofida măsurilor instituite de către conducerea instituției, din ce în ce mai mulți angajați și membri ai familiilor acestora s-au îmbolnăvit, impunându-se carantinarea sau izolarea acestora, astfel încât programul nu a mai putut fi modificat.
Totodată, având în vedere condițiile meteo specifice acestei perioade a anului (frig, precipitații, etc), este foarte greu ca cetățenii să păstreze distanța iar spațiul care să poată adăposti, pe timp de vreme rea, în condiții de siguranță, cu respectarea normelor impuse de pandemie, pe toți cei care au nevoie de serviciile Serviciului Public Comunitar de Evidență a Persoanelor este unul destul de restrâns.
Suntem conștienți de importanța și necesitatea serviciilor pe care cetățenii ni le solicită dar, cu toții trebuie să înțelegem că este o perioada dificilă pe care, împreună, trebuie să o traversăm.
Vă asigurăm, în acest context, că întreg personalul va da dovadă de înțelegere și profesionalism, astfel încât timpul de așteptare să fie cât mai redus iar calitatea serviciilor angajaților Serviciului Public Local Comunitar de Evidență a Persoanelor Ploiesti să fie cea dorită de cetăteni.”