Mama unei fetițe de patru ani, nemulțumită de serviciile laboratorului de analize Synevo din Ploiești (citiți povestea AICI), a fost contactată de reprezentanțiii companiei. Iată la ce s-a rezumat corespondența, potrivit cititoarei noastre, Raluca Vespan.
"De la mailul trimis catre redactia ziarului dumneavoastra si pana in prezent, am fost contactati de medicul sef de laborator, caruia I-am cerut anumite explicatii si notificari scrise. Ulterior am primit pe mail o cerere de feedback pentru serviciile Synevo.Dupa completarea acestui feedback, am fost contactati de directorul de calitate Synevo.Raspunsul a fost acelasi,asa cum era de asteptat tot pacientul este el care are de suferit. Ni s-a spus ca e alegerea noastra daca ii actionam in judecata sau nu,dar sa ne gandim ca un proces civil poate dura mult. I-am comunicat si alte aspecte:
-timpul de asteptare la receptie,nu mi se pare normal sa astepti jumatate de ora printarea unor amarate de foi si etichete,sa se blocheze computerul,apoi imprimanta.
-atitudinea doamnei/domnisoarei de la receptie,"S-au blocat toate din cauza ca aveti prea multe analize " si razand ne anunta ca trebuie sa reface proba
-confidentialitatea datelor este doar scriptica,am asistat asteptand la receptie cum au furnizat date despre rezultatul unei analize unui domn ,care stia doar numele pacientului.Nici macar discreti nu au fost.I-au sugerat sa afle macar data nasterii ,deoarece sunt doua personae cu acelasi nume
Nu e prima experienta negativa cu Synevo si nu suntem nici singurii patiti. Nu stiu daca se va face dreptate vreodata si sa avem siguranta serivciilor medicale. Multumesc, Raluca Vespan"