Este o realitate că Ploieștiul are o problemă reală cu punerea în practică a proiectelor cu finanțare europeană. O demonstrează eroarea impardonabilă de a concesiona unui privat obiectul unei finanțări europene, riscând pierderea banilor. O demonstrează întârzierea cu care au fost făcute licitațiile.
O demonstrează modul incredibil în care se fac lucrările pe primul proiect demarat, "Reabilitarea traseului tramvaiului 102 – etapa I: Bucla Nord – Intersecţie Republicii", unde în timp ce scriu aceste rânduri betonul este turnat cu… excavatorul.
Citește și: FIRMĂ NEMȚEASCĂ, LUCRARE ROMÂNEASCĂ: BETON TURNAT CU EXCAVATORUL LA PLOIEȘTI
Ei bine, ca și cum toate aceste nu ar fi suficiente, puțin mai târziu vă vom prezenta o nouă situație care pe poate explicit ape toate cele descrise mai sus. Până atunci, faceți o documentare și încercați să răspundeți corect la întrebarea: în câte proiecte cu finanțare europeană poate fi nominalizată simultan o singură persoană și cine este responsabil cu respectarea legalității derulării acestor proiecte? Pe curând.