Observatorulph.ro continuă dezvăluirile despre condiţiile de muncă din Call Center-ul Vodafone din Ploieşti, care au provocat sute de comentarii pe reţelele de socializare din partea foştilor şi actualilor angajaţi ai companiei.
O angajată Vodafone ne-a scris pe adresa redacţiei că salariaţii call center-ului din Ploieşti au fost anunţaţi de conducere că vor fi transferaţi la Bucureşti şi Braşov, cel mai probabil din cauza chiriei mari percepute de proprietarul clădirii din Bariera Bucureşti în care îşi desfăşoară activitatea. Iată mesajul acesteia:
"Legat de articolul privind Vodafone eu vreau să pun în vedere o altă problemă. Sunt şi eu o angajată de 6 ani în această firmă şi dacă putem spune că targeturile sunt normale, că salariul mic este rezonabil, că munca nu este una extraordinară mă intreb cum de această firma se vrea una de prestigiu când organizează petreceri de ochii lumii, dar prime pentru sărbători nu mai oferă de ani de zile? Înainte, de Crăciun, ni se dădea un cozonac, dar acum ne oferă o felie de cozonac. De curând au cumpărat maşini noi, dar salariile nu le-au mai crescut de mult. Normal că angajatii sunt dezamăgiţi din moment ce şefii au pretenţii mari, dar oferă mai puţine beneficii decât în momentul angajării.
Dacă dupa atâţia ani am trecut peste toate targeturile (care cresc lunar), tot stresul şi problemele medicale "dobândite" în această companie, acum mă confrunt cu o problemă majoră: vom fi mutaţi în sediile din Bucureşti şi Braşov urmând ca acest call center să fie închis. Mă tot intreb cum o să fac fiincă sunt mămică şi soţtul nu câştigă atât de mult încât să îmi permit să rămân acasă, fără să mai menţionez că avem rate lunare care trebuiesc plătite. Eu una nu pot face naveta pentru că asta înseamnă să ajung în jur de ora 8-9 sera acasă zilnic. în aceste condiţii, cine îmi va lua copilul de la grădiniţă şi va sta cu el? Alternativa la această mutare este să îmi dau demisia, deşi sunt angajaţi cărora li s-au dat salarii compensatorii şi au fost daţi în şomaj. Menţionez că majorarea salarială oferită în urma acestei mutari nici nu acoperă cheltuiala lunară cu naveta. Mă întreb: aşa apreciează ei angajaţii vechi care, an de an, s-au chinuit să aibă rezultate bune?
P.S. Nu sunt o fostă angajată frustrată, cum acuză unii, ci sunt o actuală angajată, mamă cu familie, disperată că în condiţiile de astăzi voi rămâne fără un venit lunar şi fără posibilitatea de a rămâne măcar în şomaj".
Observatorulph.ro a solicitat PR-ului Vodafone un punct de vedere faţă de închiderea call center-ului de la Ploieşti, pe care îl vom publica imediat ce vom intra în posesia comunicatului.
Observatorulph.ro a solicitat Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova demararea unui control la call center-ul Vodafone din Ploieşti pentru verificarea condiţiilor de lucru şi implicarea Prefecturii Prahova pentru respectarea legislaţiei muncii.
Dacă aţi trecut printr-o experienţă asemănătoare la locul de muncă scrieţi-ne povestea dvs la adrea redactie@observatorulph.ro
Citiţi şi
CUM JUSTIFICĂ VODAFONE CONDIŢIILE DE MUNCĂ DIN CALL CENTER
FOŞTI ANGAJAŢI VODAFONE CONFIRMĂ CONDIŢIILE GRELE DE MUNCĂ