Astăzi, prin Hotărâre de Guvern, a fost adoptată posibilitatea legală cprin care specialiştii angajaţi în perioada stării de alertă, declarată în contextul pandemiei COVID-19, în direcţiile de sănătate publică şi în serviciile de ambulanţă vor putea fi menţinuţi în sistemul de sănătate.
Executivul a recurs la varianta adoptării Hotărârii de Guvern pentru modificarea şi completarea HG nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii.
Textul modificării: „Prin Hotărârea aprobată astăzi de Guvern, a fost stabilit cadrul legal pentru organizarea examenelor în vederea ocupării posturilor pe perioadă nedeterminată pentru personalul angajat pe perioada stării de alertă pe cele 2.000 de posturi aprobate pentru personalul contractual din cadrul direcţiilor de sănătate publică judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti şi al serviciilor de ambulanţă judeţene şi Serviciului de Ambulanţă Bucureşti – Ilfov.”
sursa Gov.ro