O sticlă de un litru de lapte Napolact, una dintre cele mai cunoscute mărci autohtone pe segmentul acesta, costa 8,54 de lei, în data de 11 septembrie, într-un magazin al reţelei Mega Image din zona Dristor.
FrieslandCampina: Preţul la raft al brandului include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului
Citește și: Ce conține meniul de 15 lei al unui elev din programul “masă caldă”
Preţul era în aceeaşi zi, în acelaşi magazin, cu 55% mai mare decât al unei sticle de lapte tot de 1 litru, tot cu 3,5% grăsime, dar sub marca privată Mega, a retailerului Mega Image. Ambele sunt produse de aceeaşi companie, FrieslandCampina România.
„Cele două produse nu sunt comparabile; costurile unui brand sunt diferite de cele ale unei mărci proprii. Preţul la raft al brandului Napolact include atât condiţiile comerciale cu retailerul, cât şi promisiunea de valoare a brandului către consumatori, costuri pe care marca proprie nu le are“, au răspuns reprezentanţii grupului FrieslandCampina România, unul dintre cei mai mari producători de lactate din ţară.
Citește și: Amenzi uriaşe pentru românii care cumpără aceste produse cu voucherele de alimente
Practic, compania zice că în preţul litrului de lapte sunt incluse atât taxele de raft sau discounturile acordate marilor lanţuri, cât şi bugetele de marketing. Oficialii Mega Image nu au răspuns.