300905_02.jpg

Mulți au auzit despre hipsteri, dar constatăm că puțini știu cu exactitate ce sunt și cum se manifestă. Cu atât mai mult ce fel de chiloți poartă. Oferta de la Lidl ne-a determinat să cercetăm dedesubturile vestimentației, adică ”să o ardem pe hipstereală de investigații”.

În primul rând suntem ușor iritați din cauza discriminării. Pentru bărbați nu au la ofertă budigăi de hipster.

Să clarificăm noțiunea de Hipster. Se referă la o subcultură a tinerilor din mediul urban, care a apărut în anii 1990.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Subcultura este asociată cu muzica independentă, cu un simț al modei mai puțin aflat în lumina reflectoarelor, cu viziuni politice liberale sau independente, spiritualitate alternativă sau ateism/agnosticism și un stil de viață alternativ. Din media ei ar putea fi interesați de filme independente reviste ca Clash, site-uri ca Pitchfork Media și unele părți ale Tumblr.

Preocuparea pentru un stil de viață bazat pe noncorformism, libertate sau ecologie face ca stilul de viață hipster să conducă spre alegerea bicicletei în locul autoturismelor, alegerea medierii în locul instanțelor de judecată sau a logodnei în locul clasicei căsătorii.

Având în vedere toate acestea și privind cu atenție la imaginea care însoțește oferta Lidl, să analizăm următoarele:

1. Hipstereala este asociată cu muzica independentă. Aici depinde totuși de ce fel de muzică este capabil să îți fredeoneze partenerul.

2. Hipstereala este asociată cu un simț al modei mai puțin aflat în lumina reflectoarelor. Simț-nesimț, având în vedere amplasarea chilotului pe organismul beneficiarei, este lesne de înțeles că budigăii în cauză nu stau tocmai în lumina reflectoarelor. Asta, dacă vreun meșterică cu o lanternă nu își face de lucru la locul faptei. Și ar mai fi ceva: pentru cei cu cel puțin o carte citită, care nu se încalță cu fesul, este clar că toți chiloții sunt de hipstereală, pentru că toți sunt ascunși de lumina reflectoarelor.

3. Hipstereala este asociată cu viziuni politice liberale sau independente. Având în vedere amorțeala liberală din România, este de presupus că asocierea este deplin justificată, liberalii stând mai mult ascunși în chiloți de hipster.

4. Hipstereala este asociată cu spiritualitatea alternativă sau ateism/agnosticism. Ăsta nu-i tocmai un lucru rău, în condițiile în care nu se face să-l amesteci pe Dumnezeu cu chiloții de hipster de la Lidl. În conservatorismul nostru, rămânem niște buni creștini.

5. Hipstereala este asociată cu libertatea sau ecologia. La doar 24,99 de lei, două perechi la ofertă, ai libertatea de a nu-i purta. Sunt prea ieftini, așa că mai bine fără. În privința ecologiei, la prețul acesta este clar că sunt de unică folosință, deci eco.

6. Hipstereala este asociată cu cei care preferă bicicleta în locul autoturismului. Făcând abstracție de prea-vulgara coana Mița, le atragem atenția celor care vor încerca să pedaleze, dotate cu budigăii de la Lidl, că pe timp de vară ies scântei din șa. Cu polyesterul nu te joci.

7. Nu în ultimul rând, hipstereala este asociată cu alegerea medierii în locul instanțelor de judecată sau a logodnei în locul clasicei căsătorii. În ambele cazuri, scuza este perfectă: prefer să nu ne complicăm, pentru că și așa mă strâng chiloții de la Lidl.

Acestea fiind spuse, cu speranța că am reușit să vă lămurim în privința originii denumirii și mai ales a utilității produsului din oferta Lidl, vă dorim shopingăraie plăcută, mai pe hipstereală, așa...

PS: Să nu-i spuneți Iuliei Albu, pentru că e în stare să cumpere tot stocul pentru găină.

300905_02.jpg


negativ-media.jpg
NEGATIV MEDIA - Creator de conținut online
comunicare[@]negativmedia.ro

Drepturi de autor și renunțarea la răspundere juridică

Site-ul Observatorul Prahovean (www.observatorulph.ro) conține, pe lângă fotografiile și materialele produse de jurnaliștii noștri, materiale protejate prin drepturi de autor a căror utilizare nu a fost întotdeauna autorizată în mod expres de către deținătorul drepturilor de autor.

În concordanță cu misiunea noastră, aceea de a asigura dreptul la informare al cetățenilor, considerăm că aceasta reprezintă o "utilizare corectă" și neangajantă în domeniul legilor copyright a oricărui material protejat prin drepturi de autor, așa cum este prevăzut în legislația națională, europeană și internațională (ex.: secțiunea 107 din Legea drepturilor de autor din SUA, Directiva UE, DIRECTIVA (UE) 2017/ 1564 și Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor și drepturile conexe, actualizată – Art. 35, lit. f).

Excepție fac cazurile materialelor publicitare plătite (marcate cu: ”Publicitate” sau ”(P)”), acolo unde răspunderea juridică asupra textelor/fotografiilor aparțin în totalitate clientului nostru.

Dacă doriți să utilizați materiale protejate prin drepturi de autor de pe acest site în scopuri proprii, care depășesc utilizarea corectă, trebuie să obțineți permisiunea de la proprietarul drepturilor de autor.