Zeci de navetiști, de data aceasta din Breaza, se plâng de faptul că nu mai au cu ce ajunge la serviciu, în Ploiești, după ce operatorul care asigură, sau ar trebui să asigure cursele regulate pe această rută, nu respectă, din spusele oamenilor, decât o singură oră: 05.45. Oamenii sunt disperați și reclamă faptul că pot rămâne fără locuri de muncă dacă operatorul nu își respectă obligația de a asigura transportul în comun.
După ce ieri, observatorulph.ro publica revolta navetiștilor din Câmpina care au de suferit din cauza faptul că singura firmă care, la momentul de față, își respectă obligațiile contractuale este societatea de transport DST, astăzi, 5 decembrie, un grup de navetiști din Breaza ne-a semnalat că „nu mai avem cu ce ajunge la serviciu, ori copiii la școală, în Câmpina, întrucât operatorul, firma Aveuro, nu doar că nu respectă programul, dar nu mai iese pe traseu pentru a onora cursele”.
„Singurul microbuz pe care îl …vedem la față, să zic așa, e cel de 05.45, iar asta, când și când. Situația nu e de ieri, de azi, ci de luni bune.
E bătaie de joc la adresa noastră. Facem naveta cu trenul sau, unii navetiști, se grupează la câte o mașină personală pentru a împărți cheltuielile. Eu, de exemplu, sunt profesor la o școală din Ploiești. Mă trezesc la 04.30, merg la gară, iau trenul de 05.30 ca să fiu sigur că la ora 08.00 sunt la ore. Fac asta de luni până vineri. E strigător la cer”, ne-a povestit un navetist din Breaza.
Citește și: „Măcel” pentru a prinde un loc în microbuzele care circulă pe ruta Câmpina – Ploiești. Operator transport: „ Traseul Câmpina -Ploiești e scos din noul program, valabil din ianuarie 2024”
Edilul din Breaza, Bogdan Novac, cunoaște situația navetiștilor care au de suferit din cauza faptului că vechiul operator de transport nu își onorează obligațiile. „Chiar azi (n.red. 5 decembrie) am fost la Consiliul Județean pentru a discuta pe marginea acestui subiect. Vechiul operator a refuzat să mai iasă pe traseu. A fost preluat serviciul, cu caracter temporar, de societatea Aveuro, care nici ea, din câte constat, nu respectă programul. În urma discuțiilor de azi, de la CJ, dacă această firmă nu își va îndeplini obligațiile asumate, va fi sancționată. Sper ca lucrurile să intre pe făgașul normal din 1 ianuarie 2024, când va opera firma DST, cea care va fi noul operator”.
Până atunci, însă, Dan Sepsi, reprezentantul firmei DST a spus că nu poate interveni pe această rută. „De la începutul anului viitor, când intră în vigoare noul program, noi ne vom face treaba. Din punctul meu de vedere, consider că cei de la CJ are trebui să ia măsuri pentru a-i sancționa pe acei operatori care nu își onorează obligațiile pe care le au, până la finele anului,m conform contractelor”, a precizat acesta.