Veniți după restricțiile din pandemie, românii par să încerce să ducă o viață normală, neafectată de criza economică. Cel puțin asta se poate deduce privind cifrele înmatriculărilor de autoturisme noi în România.
Acestea au înregistrat o creştere de 37,8% în primele două luni ale acestui an, faţă de aceeaşi perioadă din 2022, iar pe segmentul autoturismelor „verzi” s-a raportat o majorare cu 63,2%, arată datele publicate, luni, de Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA).
Pe piaţa naţională, în topul primelor zece mărci, autoturisme şi autovehicule comerciale, pe primul loc se află Dacia – cu 9.359 de unităţi vândute în două luni.
Clasamentul continuă cu: Renault (3.058 unităţi); Ford (1.694 unităţi); Toyota (1.555 unităţi); Hyundai (1.550 unităţi); Mercedes Benz (1.497 unităţi); Volkswagen (1.402 unităţi); Skoda (1.373 unităţi); BMW (868 unităţi); Suzuki (671 unităţi).
Citește continuarea articolului pe www.icars.ro AICI
Cum ți se pare subiectul?