TCE Ploiești a pierdut eșalonarea datoriei la ANAF. Anunțul a fost făcut, ieri, de consilierul local Florin Ioniță (PNL), membru în AGA de la TCE Ploiești. „TCE-ul este, din păcate, într-o situație foarte cumplită”, a susținut Ioniță.
Consilierul local Florin Ioniță, membru AGA la TCE, a tras, ieri, un semnal de alarmă cu privire la situația TCE Ploiești, care nu a reușit să achite tranșa lunară, în septembrie, pentru eșalonarea datoriilor la ANAF.
„În data de 25 a acestei luni nu s-a reușit achitarea eșalonării făcute de ANAF către TCE. Nereușindu-se să se achite acea eșalonare, plus datoriile la zi, vorbesc de creanțele fiscale din luna curentă, eșalonarea a fost pierdută.
Ce urmează după acest pas? Teoretic, dacă ANAF este de acord ni se va da un termen, de aproximativ 6 luni, pentru a achita datoriile către ei.
Vorbim de mai bine de 40 de milioane de lei din datoriile eșalonate de TCE către ANAF, plus datoria curentă care se va cifra pe 6 luni de zile, pe estimările mele, undeva la 18 milioane de lei.
Deci vorbim de a acoperi către ANAF peste 50 de milioane de lei, într-un termen de 6 luni”, a explicat consilierul local Florin Ioniță (PNL), membru AGA la TCE Ploiești, care a explicat că situația este extrem de gravă la TCE.
„TCE-ul este, din păcate, într-o situație foarte cumplită”, a susținut consilierul local Florin Ioniță, amintind, de altfel, și despre situațiile cu care se confruntă Termo, RASP, SGU, nu doar către TCE.
Datorii istorice la TCE
Situația de la TCE Ploiești este într-adevăr una extrem de dificilă. Societatea de transport nu este pentru prima dată când traversează o astfel de perioadă de criză, în contextul în care vorbim de datorii istorice, de aproape două decenii, pe care le are TCE către ANAF.
În 2023, TCE a girat cu mijloacele de transport, ulterior inclusiv cu clădirile, pentru eșalonarea datoriilor către ANAF. (Detalii AICI)
Pierderea eșalonării către ANAF nu reprezintă altceva decât o nouă piatră de încercare pentru societatea de transport.
În 2021, aflată la un pas de blocare a conturilor, TCE a reușit eșalonarea datoriilor la ANAF pe o durată de 5 ani, până în 2028.
Observatorulph.ro a încercat să obțină un punct de vedere din partea conducerii societății de transport din Ploiești cu privire la noua situație de criză.
VIDEO: Consilierul local Florin Ioniță (PNL), membru AGA TCE: 24.53 – 27.40
Solutia este la indemana! Gratuitatea continua a pensionarilor indiferent de cuantumul pensiei. In comparatie, un elev cu o alocatie mizera, plateste transportul 50% . Hmm, cum a ramas pana la urma cu acel autobuz care a avut consum zilnic de ruta Ploiesti – Oradea? Dar cu disponibilizarile care erau planificate pentru a eficientiza acest serviciu? Si nu discutam de mutarea de pe pozitie de mecanic, pe pozitie de controlor, ca aia nu e restructurare sau iau exemplul de la primaria Ploiesti?