Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu, a anunțat demararea unor discuții cu Banca Europeană pentru Investiții pentru contractarea unui credit de 45 de milioane de euro.
Banii vor fi folosiți pentru cumpărarea a 20 de tramvaie moderne, în condițiile în care TCE Ploiești are acum numai tramvaie second-hand vechi de 50 de ani.
”Suntem în stadiu incipient, vom avea o concluzie în circa 5 luni, dar sunt optimist, semnele sunt bune” a fost mesajul primarului.
Edilul a precizat că primăria va contracta alte credite în valoare de peste 180 de milioane de lei pentru următoarele investiții din 2025:
- străpungerea Gara de Sud-Gara de Vest
- construcția a 200 de platforme de colectare a deșeurilor menajere în zonele rezidențiale
- renovarea unui corp de la Școala gimnazială George Coșbuc
- construcția unei platforme de colectare a deșeurilor voluminoase
- achiziția unui grup de motoare în cogenerare cu putere de 40 MW pentru Termo Ploiești
- amenajare curte Grădinița din strada Poștei nr. 23
- modernizare școală gimnazială Candiano Popescu
Cum ți se pare subiectul?
Toate nenorocirile lasate de volosevici trebuie sa fie rezolvate acum!!…daca se poate ieri!!!ce se poate in mai putin de 1 an de la preluarea mandatului???TCE ameninta cu scumpiri!!!orasul ploiesti a fost plin de gunoaie!hala zace intr-o mizerie crunta!!spatiul verde …mult de lucrat!!!gara de vest.. la fe..l zace in gropi si fara verdeata!!!exista parcul si atat!!!administratia volosevici a plantat tuia si a pus pietre pe langa ei!!!daca incerci sa indepartezi pietrele ” te ia” politia locala!!!la gara de vest erau trandafiri…acum e noroi….gara de sud …iti este frica sa mergi..aurolaci si cersetori!!!….UN ORAS AL NIMANUI!!!
Si ce-are … cu subprefectura? Aici e vorba de tramvaie. Si nu-l scuza pe Politeanu, ca el s-a laudat ca face si drege.
Foarte bine! Dar nu trebuie cumparate omizi ca cea din poza. Sunt prea lungi pentru statiile de tramvai din Ploiesti. Pe de alta parte, nici chiar in orele de varf, tramvaiele vechi nu se aglomereaza peste masura. Ar trebui comandate garnituri noi, dotate cu aer conditionat si mai confortabile, dar la fel de scurte ca cele vechi, altfel at trebui marite si statiile. Si nu e loc, plus cheltuieli suplimentare pentru asta.
noaptea mintii – cum sa arunci 2 milioane de euro pe un tramvai nou, cand un autobuz electric modern costa 350-400.000 euro, adica de 5 ori mai putin.
Brasov – un oras care a scos din functiune toate tramvaiele si le-a inlocuit cu autobuze electrice este un exemplu de succes. In locul liniilor de tramvai au aparut benzi noi de circulatie pt autoturisme si autobuze electrice. Se circula mult mai fluid decat in Ploiesti.