3.498.646,61 lei (cu TVA) – atât a costat reparația șoselei Mihai Bravu, sumă plătită de Primăria Ploiești către S.C. Drum Concept S.R.L. – lider al asocierii, S.C. Alpenside S.R.L. asociat, S.C. Terra Gaz Construct S.R.L. – asociat.
Au trecut patru luni de la finalizarea lucrărilor de reabilitare carosabil/reparații executate pe șoseaua Mihai Bravu. Nu-și făcea nimeni iluzii în privința calității, a durabilității acestor lucrări.
S-a decopertat parțial și s-a asfaltat. Pe acele tronsoane nu sunt încă probleme. Ele au apărut la unele cratere astupate în bătaie de joc, după modelul ”o groapă da, trei nu”. Asfaltul a început să se macine și să dispară. Despre trotuare nu are sens să mai spunem că sunt cele de pe vremea lui Ceaușescu. Am scris AICI.
Despre liniile de tramvai ale fostului traseu 104 nu se spune nimic. Din 2007 tramvaiele au fost înlocuite cu autobuze. Șinele au rămas până astăzi acolo, diferențele față de acea perioadă fiind făcute de craterele din ce în ce mai mari. Și să nu vă faceți iluzii că se va întâmpla ceva în acest sens.
”Nu sunt bani”, de aceea nu au fost scoase liniile. Au fost însă 3,5 milioane de lei pentru o reparație făcută așa cum vedeți în imaginile de mai jos. Banii s-au dus, la fel și asfaltul aruncat în bătaie de joc în unele gropi.
Nu așteptăm alte explicații de la primarul Volosevici, pentru că deja știm că altcineva e de vină, că iar o fi vreo conspirație împotriva sa. Ce sens are să mai pierdem timpul cu explicații penibile, cu un an înainte de alegeri, când oricum nu se va face nimic, cu excepția altor paranghelii municipale sau festivaluri de artă în care să se picteze ”frumos” un oraș infect (administrat)?
Ceea ce vedeți, ar putea fi inclus în Artown Festival, la categoria ”Sculpturi naive în asfalt pe banii naivilor”.