Consiliul Județean Prahova organizează, pe 20 februarie, lunea viitoare, în sala Europa de la Palatul Administrativ, o dezbatere publică, privind noul regulament de transport de persoane între localități, înainte de scoaterea la licitație a serviciului pe următorii șapte ani. Autoritățile cer ca operatorii să vină cu mijloace de transport în comun care, pe perioada derulării contractului, să aibă vechimea mai mică de nouă ani.
Întreaga documentație a fost actualizată de către Consiliul Județean la sfârșitul lunii ianuarie și publicată pe site-ul instituției, la secțiunea „Anunțuri”, pentru consultare publică.
Viitorii operatori interesați să preia traseele la viitoarea licitație trebuie să respecte niște cerințe foarte clar stabilite legate de vechimea mijloacelor de transport în comun, dar și normele de poluare.
Citește și: Navetiști din Prahova, nemulțumiți de scumpirea biletelor. „Plătim 7 lei pentru 5 kilometri. Mai rău e pentru elevi”
Potrivit documentației întocmită de CJ Prahova, în județ vor exista 116 trasee. Rutele vor fi împărțite pe 12 grupe. Operatorii aleși în urma licitației vor avea, în total, 144 de microbuze și 45 de autobuze. 38 de mijloace de transport în comun trebuie să fie nepoluante, potrivit cerințelor autorităților județene.
Valoarea totală a contractului de delegare a gestiunii serviciului public de transport județean la nivelul Prahovei, cu durata de 7 ani, este de 814.333.323 fără TVA.