Vești rele pentru șoferii care circulă frecvent pe DN1 pe tronsonul București –Comarnic. CNADNR nu va monta aici separatoare de sens prea curând, iar motivul este ca de obicei birocrația și procedurile complicate pentru desemnarea unei societăți care să execute această lucrare.
Narcis Neaga, președintele Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale a fost chemat, marți, în ședința Comisiei de abuzuri din Parlament pentru a da explicații în legătură cu amânarea nejustificată a montării separatoarelor de sens pe tronsonul București – Comarnic. Acesta a precizat, susține deputatul Virgil Guran, prezent și el la această ședință, că astăzi, 18 februarie au fost reluate procedurile de achiziție publică a parapeților despărțitori, iar montarea acestora este posibilă abia la vară, în luna iulie, asta dacă totul merge bine și nu vor exista contestații.
"Am verificat de ce a eșuat prima licitație și am aflat că firma care s-a prezentat, pentru că s-a prezentat doar o singură firmă, avea datorii la stat și nu putea fi desemnată câștigătoare din acest motiv. Pe de altă parte, am vrut să știu care a fost motivul pentru care s-a prezentat doar o singură firmă și am descoperit că în caietul de sarcini erau prevăzute niște condiții exagerate, care acum au fost eliminate. Sperăm ca acum să se prezinte mai multe societăți, iar licitația să fie finalizată cu success, " a declarat Virgil Guran.
Conform acestuia, CNADNR urmează să monteze separatoarele de sens pe o distanță de 86 de kilometri, începând de la ieșire din București și până la Comarnic, adică exact tronsonul de drum național unde au loc cele mai multe și mai grave accidente rutiere.