Pe panoul publicitar amplasat în parcarea administrată de SGU Ploieşti de la 7 etaje a fost afişată reclama la un medicament, care stârneşte zâmbete.
Hotnews a publicat povestea sloganului "Taiem gazele. Definitiv" care promovează un produs contra gazelor intestinale. Grafica sloganului foloseste semne chirilice – trimitere directa la amenintarile sau actiunile recente ale Rusiei, ce foloseste gazele naturale ca instrument de presiune in bataliile sale politice si strategice cu fostele republici sovietice sau cu statele din imediata vecinatate apuseana. Reclama a atras imediat atentia in retelele sociale, unde a fost amplu comentata inca de la mijlocul lunii decembrie, cand afisele au aparut pe strazi. Potrivit lui Liviu David, director de creatie Next Advertising, povestea reclamei e simpla: era nevoie de un mesaj neasteptat, cum "foarte rar ni se cere explicit", dar care sa demonstreze si ca panotajul exterior poate avea impact. Liviu David, pentru HotNews.ro: "Cerinta clientului spunea clar ca mesajul trebuie sa atraga atentia, sa fie atat de neasteptat incat sa se vorbeasca despre el. Pare surprinzator, dar foarte rar ni se cere explicit asta. Noi ca agentie am vrut sa demonstram ca outdoor-ul poate avea impact, in conditiile in care multi clienti il desconsidera. Ideea cu gazele pentru Carbocit s-a aprobat pe loc."