Aidoma multor altor părinți, recunosc, am mers pe îndemnul făcut de școală și am deschis, în urmă cu doi ani, un cont BCR pentru ca al meu copil să poată primi bursa de merit. Nu am privit atunci recomandarea, să zic așa, de a opta pentru acest operator financiar decât ca pe o ..recomandare. La trei zile după ce copilul a împlinit 14 ani, surpriză. Merg la bancă, introduc cardul, tastez pinul și șoc: card reclamat pentru furt sau pierdere. Apoi, e înghițit de bancomat. Rămân perplexă și sun la serviciul clienți. Nu înainte de a-mi cere scuze de la cei câțiva câțiva oameni aliniați frumos la coadă în spatele meu.
La serviciul clienți mă preia un operator, după lipsa de reacție în ceea ce privește răspunsurile, cred, proaspăt angajat. Îi explic situația, cer lămuriri. La fiecare întrebare adresată, mă pune pe „hold” pentru a face rost de răspunsuri.
Mă „luminează” într-un final. Copilul meu a împlinit, zice, duminică, 14 ani, are vârsta „de buletin”, iar luni dimineață cardul BCR a fost anulat.
Bun, bun, dar de ce nu am fost și eu anunțată în prealabil? Păi nu aveți app online a BCR? Ei, uite, nu o am. Însă având toate datele mele de identificare, nu era corect să primesc și eu o înștiințare, ceva, astfel încât să evit o situație stânjenitoare? Păi, asta e procedura, bâguie el.
În tot acest timp, cardul clipocea blocat în bancomat. E anulat, nu se întâmplă nimic, pare că vrea să mă liniștească angajatul băncii. Oameni la rând, în continuare.
Trag aer și îl întreb ce am de făcut pe mai departe. Îmi spune, evident, să aștept ca să întrebe și el. Iar pașii sunt aștia, aflu după vreo 13, 14 minute de discuție.
Merg cu copilul la serviciul de evidență a populației pentru a-i scoate buletin (mulțumesc pentru informație, copilul avea deja programarea făcută), îi fac actul de identitate, aștept eliberarea lui, apoi merg la o sucursală BCR pentru a i se emite un nou card în câteva zile. Câteva zile aici, plus câteva zile cât a durat până când am ajuns la programarea pe care o aveam făcută, plus alte două săptămâni cât durează eliberarea CI.
Adică mai bine de trei săptămâni în care accesul la banii din cont este restricționat din cauza unei, să zicem, comunicări defectuoase. Mă gândesc serios, după ce copilului îi va fi emis buletinul, adică, spuneam, în vreo două săptămâni, să optez pentru serviciile altei bănci. Una care să nu își pună clienții în astfel de situații și să stea mai bine la capitolul comunicare/ informare.
Intrebare pentru mamica respectiva. Aveti telefon smart? Ce faceti cu el il folositi exclusiv pentru poze, what’s up si alte metode de comunicare? Ce aplicatii v-ati instalat pe el? (nu doresc raspuns la aceasta intrebare) Eu mi-am instalat ( la cei 70 de ani ai mei) si aplicatia bancii cu care lucrez, si furnizorii de utilitati si cele ale comerciantilor de unde cumpar. sigur e cam plin afisajul da mai am si laptop unde pot vedea mai mare textul. Si de regula bine ar fi atunci cand luati o hotarare referitor la a folosi serviciile unei banci sa verificati inclusiv taxele si comisioanele precum si interfata cu clientii. Asta va va scuti de viitoare suparari. Va doresc numai bine, felicitari pentru copilul dvs merituos si mult succes pe mai departe, sa va bucurati de realizarile lui.