Armata Salvării Ploiești, organizația care de atâția ani de zile ajută oamenii nevoiași din județul Prahova, derulează, în perioada 02 – 24.12.2024 campania „Găletușa Roșie” – Red Kettle, în supermarketurile din oraș. Campania este realizată în scopul strângerii de fonduri pentru susținerea activităților sociale ale asociației.
Donațiile pot fi făcute fie în mod fizic în găletușa amplasată în centrele comerciale, prin cod QR sau prin contract de sponsorizare.
În Ploiești, campania de anul acesta se va desfășura între 2-24 decembrie în trei locații după cum urmează:
- 02-07.12 – Magazinul Profi, Malu Roșu;
- 09-14.12 – Prahova Value Centre;
- 16-24.12 – Hypermarket Auchan;
Orar: 9.00-12.00; 16.00-20.00
Găletușa Roșie – Red Kettle la nivel național și local
Desfășurată la nivel național, în cele șase orașe unde activează (București, Bacău, Buzău, Craiova, Iași și Ploieşti) campania „Red Kettle” își propune să recolteze fonduri pentru a continua activitățile de sprijin în comunitate pentru familiile defavorizate din Ploiești și alte zone din județul Prahova (centrele de zi tip after-school, spălătoria socială, cantine pentru oamenii străzii, distribuție de pachete alimentare, ajutor în situații de urgență).
Donațiile pot fi făcute fie în mod fizic în găletușa amplasată în centrele comerciale, prin cod QR sau prin contract de sponsorizare.
Armata Salvării mulțumește populației pentru sprijinul eventual și implicare în această activitate caritabilă.
Istoria campaniei „Găletușa Roșie” – Red Kettle
De peste 100 de ani în preajma sarbătorilor de iarnă, Armata Salvării derulează, la nivel global, campania „Găletușa Roșie” (“Red Kettle”), campanie devenită simbol internațional al speranței celor nevoiași.
În pragul Crăciunului, când clopoțeii noștri sună, clinchetul lor ne aduce aminte că suntem oameni, că suntem buni, că știm să dăruim și că suntem capabili să aducem un strop de speranță în viața altor semeni în dificultate.
Crăciunul a fost dintotdeauna și este despre a dărui.
Cu sprijinul vostru și prin această campanie “Găletușa Roșie” (“Red Kettle”) putem continua să ajutăm cei 1600 de români în dificultate (familii, bătrâni și copii) pentru care Armata Salvării România luptă constant, fiind în prima linie în aceste luni dificile, la niveluri fără precedent. Am oferit în această perioadă mii de cutii cu alimente, haine, asistență socială și medicală de urgență persoanelor fără adăpost, familiilor nevoiașe și copiilor cu risc de abandon școlar.
De la începuturile sale umile în 1891 în San Francisco – California, campania “Red Kettle” a devenit una din cele mai recunoscute și importante evenimente de caritate atât din Statele Unite cât și din întreagă lume. Peste 5000 de comunități la nivel global – se bazează pe banii strânși în campania “Red Kettle” pentru asistență și suport în perioada sărbătorilor de iarnă și pentru servicii sociale în tot timpul anului. Toți banii colectați într-o comunitate rămân în acea comunitate pentru a răspunde cât mai bine nevoilor locale.
Ofera schimbare, Fii schimbarea din oameni!
Permite prezența unui voluntar Armata Salvării cu un stand suport “Red Kettle” la intrarea în magazinul tău (în exterior). Tu stabilești zilele și timpul permis de staționare. Scanează QR Codul din pliant sau intră pe www.armatasalvarii/redkettle și donează o suma fixă pentru campania “Red Kettle”.
Urmărește standul suport “Red Kettle” în orașul tău și donează cash sau scanează QR Codul. Acceptă provocarea de a strânge 1.000, 2.000 sau 4.000 lei împreună cu echipa ta sau cu familia și cei apropiați pentru a susține proiectele sociale în derulare.
Iată câteva motive pentru care parteneriatul cu Armata Salvării cu ocazia Crăciunului este un act minunat:
- Banii strânși în această campanie merg direct către programele din comunitatea voastră.
- Toate donațiile rămân în comunitatea în care au fost strânse;
- Răspundeți unei nevoi considerabil mai mari și dificil de acoperit în această perioadă;
- Sprijinul vostru va contribui la susținerea programelor comunității voastre pe tot parcursul anului, nu doar de sărbători;
- Aveți ocazia să începeți sau să continuați o tradiție emblematică de Crăciun, în cadrul companiei voastre;
- Permiteți comunității voastre să conștientizeze faptul că sunteți acolo pentru ei într-un mod vizibil;
- Participați la o campanie caritabilă care ajută anual la nivel mondial – milioane de oameni.
Cum ți se pare subiectul?