Un bărbat din Ploiești a vrut să-și cumpere un bilet pe traseul 2 din zona de sud a orașului. Deși este o zonă aglomerată, tranzitată zilnic de, probabil, mii de persoane, acesta nu a găsit un automat pentru a-și putea lua bilet. În replică, compania se apără și spune că… există un automat la Gara de Sud.
După ce a căutat în întreaga zonă un automat de bilete, bărbatul a încercat să afle lămuriri la șoferul de pe traseul 2, oprit în stație, însă replica acestuia din urmă a lăsat de dorit.
„Am vrut să cumpăr un bilet de la un tonomat din zona Pleiades și nu am avut de unde. Am vorbit și cu șoferul de pe traseul 2, acesta spunând că eu sunt de vină pentru că trebuia să mă asigur cu bilete fără număr, dacă vreau să călătoresc în luxul oferit de Primărie!
A fost de parcă ascultam un manelist și trebuia să știu că TCE nu oferă această opțiune. ”Dar, poți să plătești cu cardul sau prin SMS” – a fost replica lui.
Am spus că nu posed la momentul respectiv nici una, nici cealaltă, posedând numerar. Răspunsul dat a fost „ca să merg pe jos”.
Urât, transportule în comun din urbe!. Mai mult, domnul șofer mai și comenta prin stație situația mea.
Iar urât, transportule în comun din urbe!”, este mesajul transmis redacției noastre.
Reprezentanții TCE se apără și motivează lipsa unui automat de bilete în zona mall-ului Prahova Value Centre cu existența unui alt aparat… la Gara de Sud.
Redăm mai jos răspunsul integral al societății:
Pe lângă cele menționate mai poți să plătești cu aplicațiile 24Pay și mobilPay.
24Pay am folosit când am fost în Ploiești vara asta, aceeași aplicație care merge și la București.
Deci aplicații nu-i convine, SMS nu-i convine, card bancar fizic (care este integral gratuit de la BT și Libra chiar și fără rulaj minim) nu-i convine, card virtual (gratuit de la Revolut, merge cu Google Pay dacă telefonul are NFC) nu-i convine.
De asemenea nu i-a convenit rasa șoferului „manelist” care a îndrăznit să i se adreseze cu informații pe care nu vroia să le audă? Ce alt motiv ar fi avut să folosească exact acest cuvânt?
O sa va contrazic!!!am aplicatie 24 pay!!de pe 15 februarie nu se pot efectua tranzactii cu cardul!!am sunat la ei..nu am primit nici un raspuns!!tonomatele sunt oribile …iau banii si nu elibereaza bilet..am patit si la vest si la sud!!nu suntem obligati sa suportam mizeria tce !au pretentii sa controleze lumea in statii cu politia!Serios??? Mecanicul de tren controleaza in statii??? Sa le fie rusine !Tce lasa de dorit de foarte multi ani!!!Au desfiintat tonetele…iar noi suntem vinovati!!!
Domnule jurnalist, nu există *tonomat * de bilete,se numește automat de bilete ! Tonomatul ne dă numai muzică contra unei fise(monede) !
Aveți dreptate, am corectat articolul, vă mulțumim.
O societate precum TCE , care are probleme financiare, care se rezolva tot pe spinarea cetățeanului prahovean ar trebui sa investească mai mult in aceste aparate. Așa are si omul posibilitatea de a achiziționa un tichet si de a nu mai fi obligat sa călătorească fără sau sa suporte vreun șofer frustat. La un moment dat erau funcționale acele panouri electronice care afișau un timp de sosire. Nici acestea nu mai funcționează. TCE ne pune la dispoziție tot ce nu trebuie sa suporte un călător. Nu se dorește un transport civilizat care sa atragă mai mulți călători. Cand a-ți văzut sau auzit ultima oară o reclamă la folosirea transportului in comun ? O echipă managerială competentă ar fi profitat de toate spațiile pe care le deține această societate pentru a aduce un plus financiar la bugetul companiei. Fiind aserviti unui sistem politic incompetent nu pot să facă acest lucru. Halal sistem halal oraș.