Smart Fashion, Great Times: soluțiile inteligente dau tonul în modă și tehnologie, la Ploiești Shopping City

0

Ploiești Shopping City întâmpină luna septembrie cu lansarea colecțiilor noului sezon de toamnă. Dominat de atitudinea SMART, noul sezon se traduce prin combinații smart de piese vestimentare versatile și gadgeturi fashion.

Sezonul debutează, de asemena, cu alegeri și soluții alternative high-tech și rezolvări virtuale în mediul digital care ușurează viața cotidiană a adulților, dar și a copiilor. În plus, începutul de toamnă vine și cu inaugurarea a trei noi magazine în centrul comercial – Jolidon, Sport Vision și Buzz Sneaker Station – destinația iubitorilor de modă urbană și atitudine smart.

În linie cu atitudinea noului sezon, Ploiești Shopping City a pregătit vizitatorilor o serie de evenimente, lansări și soluții digitale care să le ofere, prin intermediul tehnologiei, momente de GREAT TIMES în centrul comercial și care să îmbunătățească viața cotidină.

În perioada 9 – 30 septembrie, publicul de toate vârstele este așteptat la expoziția NOI, ROBOȚII DIN FILME, unde iubitorii de tehnologie și AI se pot întâlni cu cei mai îndrăgiți roboți inspirați de personaje din filmele SF.

La început de an școlar, Ploiești Shopping City încurajează învățatul prin joc, muzică, interacțiune și mișcare. Astfel, în perioada 1 – 12 septembrie, Școala Ușoară!, un calendar online cu surprize instant zilnice, îi va ajuta pe elevi să transforme școala într-o activitate distractivă.

Măsuri de siguranță în Ploiești Shopping City

Pentru sănătatea și siguranța vizitatorilor și o experiență de #ShoppingÎnSiguranță, Ploiești Shopping City a implementat o serie de măsuri de distanțare fizică, precum și norme de igienă pentru prevenirea răspândirii COVID-19, în linie cu recomandările autorităților.

Mai multe detalii pe pagina www.ploiestishoppingcity.ro , pagina de Instagram  și pe pagina de Facebook.

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

(P)

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău