Cu mai bine de o lună în urmă, încercând să achiziționeze de pe vola.ro bilete de avion pentru o călătorie la Londra, prahoveanul a avut surpriza ca tariful afișat inițial să se majoreze ”în timp real”, după ce introdusese datele necesare plății. Cum situația l-a nemulțumit, a sesizat atât compania cât și ANPC-ul. Urmare a ceea ce (nu) s-a întâmplat, prahoveanul a reclamat astăzi ANPC-ul la… ANPC.
Atunci când achiziționezi online un produs sau un serviciu te orientezi și după preț. Odată afișat, ar trebui să rămână același până în momentul finalizării tranzacției. Iată că nu mereu este așa, schimbările producându-se chiar când încerci să finalizezi tranzacția.
De aici a pornit și nemulțumirea prahoveanului, care apoi a regretat utilizarea siteului vola.ro pe care îl considera de încredere. Cert este că nu a dorit să lase problema neclarificată din punct de vedere legal, așa că a cerut ajutorul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC).
Citește aici întreaga poveste din spatele sesizărilor făcute atât vola.ro cât și la ANPC: ”Cum crește prețul biletelor de avion pe vola.ro, în timp ce le achiziționezi. UPDATE Reacția companiei”
Dacă de la vola.ro a primit un răspuns, pe care îl consideră nesatisfăcător, de la ANPC nu a primit nimic oficial în termenul legal de 30 de zile, Autoritatea Națională redirecționându-i petiția către filiala sa din Sibiu:
Fără să își facă prea mari speranțe, petentul a avut totuși răbdare încă 5 zile peste termenul legal. Astăzi, a decis să recurgă la o soluție demnă de o ”știre” Times New Roman, demers care este unul real – a reclamat ANPC la ANPC, declarând pentru Observatorul Prahovean următoarele:
Decebal E.: ”Un român a reclamat ANPC la ANPC. Mă cheamă Decebal. Sunt convins că după ce fac reclamația asta nu am cum să mai primesc soluționare pozitivă pentru speța inițială. Dar măcar fac și eu mișto de ei. Atunci când instituțiile statului fac mișto de tine merită exact același tratament.”
Revenim cu detalii, în funcție de evoluția cazului.
Am patit exact acelasi lucru cu ANPC : nu am primit raspuns la reclamatie ! Se pare ca ȘI aceasta institutie functioneaza in sprijinul unor grupuri de interese, altfel nu-mi explic de ce se face atata vâlvă pentru actiunile lor „tematice”, iar cetatenii raman cu paguba (am vazut o multime de cazuri prin presa) … Solutia, in cazul meu, pentru o speta oarecum similara, a fost plangerea penala.Politia, spre deosebire de ANPC, a reactionat ferm.
Mai știți Eurolines ? Credit cu buletinul (in special la Altex).eu am cumpărat un PC cu monitor de 900 de lei,am platit 3000 de lei și după reclamație la ANPC am primit răspuns…de la eurolines.am mers de câteva ori la ANPC (sediul din aviatorilor) și câteva telefoane și am rămas doar cu 3000 de lei oferiți pt PC.eurolines vroia sa fac refinanțare sa le mai dau alți bani