Primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici, a declarat ieri că pentru a se furniza căldură într-un bloc administratorul trebuie să facă o solicitare la Termo Ploiești. Un cititor care este administrator ne-a povestit experiența neplăcută prin care a trecut încercând să facă demersul anunțat de edil.
Volosevici: Asociațiile de proprietari trebuie să facă cereri la Termo Ploiești pentru furnizarea căldurii
Primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici, a anunțat ieri că, pentru ca locatarii unui bloc să aibă căldură, trebuie ca asociația de proprietari să solicite Termo Ploiești desigilarea instalațiilor și furnizarea agentului termic.
”Cred că în cinci ore-șase putem oricând să furnizăm și tehnic căldură, numai că trebuie mai întâi să se poarte discuții cu asociațiile de locatari. Lucrul acesta începe de mâine dimineață (n.r. marți, 25 octombrie) cu mai multe echipe și, în contextul în care se dorește: să se dea drumul, să se umple instalația, dacă instalația e goală, în primul rând să se desigileze, din momentul respectiv…
Citește continuarea aici: Ce mai trebuie să facă ploieștenii pentru a avea căldură în apartamente. Anunțul primarului Volosevici [VIDEO]
După anunțul primarului Volosevici, un administratorului de bloc ne-a povestit experiența negativă prin care a trecut în acest demers.
Bună ziua! În legătură cu anunțul făcut ieri de Primarul Ploieștiului.
În calitate de administrator al unui imobil din Ploiești, după acest anunț al primarului, am fost contactat de către locatarii imobilului pentru a face demersurile recomandate.
În acest sens am încercat să mă adresez operatorului de termie, fiindu-mi disponibile doar datele de contact găsite printr-o căutare pe google…
Citește și Care este procedura pentru a fi pornită căldura în apartamentele din Ploiești. Nu se face ”automat”!
Număr de telefon al acestei societăți nou înființate nu exista, fiind posibilă comunicarea doar la adresa societății sau printr-un formular de contact de pe site-ul operatorului.
După ce am transmis prin formularul de contact solicitarea de pornire a instalației de încălzire, m-am deplasat și la sediul menționat pe site, unde nu am găsit pe nimeni, nici măcar amenajat spațiul respectiv sau vreun panou de identificare.
Citește și Sediul social al Termo Ploiești este închis. Explicația conducerii societății – FOTO
M-am deplasat la primărie, la registratură doamna respectivă dând din umeri, pentru că nu știa către cine am putea face aceasta solicitare de pornire a instalației de încălzire…ne-a recomandat să ne adresam către RASP…
De la registratură a sunat către persoana desemnată pentru comunicare, care a spus că trebuie să transmitem solicitarea pe adresa de mail din formularul de contact al societății nou înființate..
După această experiență, realizez ca domnul primar nu face altceva decât să acopere întârzierea pornirii instalațiilor de încălzire cu faptul că reprezentanții de asociație trebuie să facă solicitări unei societăți care nu are un sediu fizic funcțional. Repet, acesta e închis, dar nu există panou de identificare, nimeni și nimic.
Domnul primar a făcut anunțuri controversate, care doar ne învrăjbesc pe noi, administratorii de bloc, cu locatarii.
Practic, locatarii au impresia că trebuia ca noi, administratorii, să facem demersuri și că din acest motiv stau ei în frig. Ceea ce e fals!
De exemplu, anii trecuți eram înștiințați noi de Veolia cu privire la data pornirii instalațiilor, a desigilării vanelor, procese verbale de punere în funcțiune…Existau o serie de demersuri întreprinse de către operator, nu de către noi. Astăzi este doar HAOS!