Deși a anunțat ca dată de reluare a zborurilor 10 octombrie, Blue Air nu pare a înțelege ce înseamnă acest termen.
Astfel, pasagerii care aveau bilete de avion pe data de 10, atunci când a fost anunțată reluarea curselor, s-au trezit cu zborurile anulate.
Prin comunicatul de presă Blue Air din data de 9 septembrie, operatorul anunța că: „…societatea își propune să reia zborurile începând cu data de 10 Octombrie 2022.”
Dacă pasagerii până la această dată știam clar că nu vor zbura, nu același lucru se poate spune despre ceilalți.
Citește și: Compania Blue Air nu mai are bani pentru combustibil. Zborurile, anulate până pe 10 octombrie
Mai mult, deși zborurile le-au fost anulate, clienții Blue Air nu au nici măcar posibilitatea de a-și cere banii înapoi. Singura modalitate de a cere rambursarea este în portofelul electronic Blue Wallet (credit virtual).
Epopeea Blue Air: cum s-au desfășurat evenimentele
În data de 13 septembrie, pasagera cu zbor pe ruta București – Madrid și retur primește mail în care este anunțată că zborul i-a fost anulat.
În cadrul mailului, ca modalități de rezolvare a situației, erau trecute clar: reprogramare, rambursare 125% în Blue Wallet sau rambursare 100% în contul din care fusese făcută plata inițială.
Surpriză însă la accesarea linkului: opțiunea de rambursare în cont nu exista, singura modalitate era cea „în Blue Wallet”.
Supărată, pasagera a încercat să trimită reply mailului de înștiințare în care să ceară detalii despre cum poate solicita rambursarea în cont. „Sunt convinsă că nu voi vedea prea curând banii, dar nu vreau Blue Wallet ca să-i blochez degeaba acolo. Vreau să pot solicita rambursare. Când va fi efectuată, vom vedea…”
Gândire corectă: Odată rambursați banii în Blue Wallet, este vorba de credit virtual care nu va putea fi folosit niciodată dacă Blue Air nu va mai zbura. Dacă se face solicitare pentru rambursarea în cont, atunci se înregistrează această cerere și sunt șanse mai mari ca, la un moment dat (fără să se știe la care moment) aceștia să intre totuși în contul păgubitului.
Problema este că nu există posibilitatea de solicitare a acestui lucru, deși Blue anunță pe mail că se poate!
Citește și: Cum face Wizz Air mișto de compania rivală, Blue Air: „Don’t be blue…”
Cum va fi rezolvată problema, rămâne doar să așteptăm ca să vedem.
În ceea ce privește comunicarea Blue Air, dacă înainte de criză aveam ceva lacune, acum ea lipsește cu desăvârșire.
Cel mai important lucru este însă faptul că, nici măcar pasagerii care aveau zboruri începând cu 10 octombrie, nu mai au speranță. Și, mai mult decât atât, nici nu par a avea vreo șansă pentru rambursarea banilor plătiți pe biletele de avion.
Cum ți se pare subiectul?