Reacția SGU privind situația șoferiței care a fost obligată să achite taxa de deblocare deși plătise parcarea

4

În urma articolului apărut în ziarul nostru, și ca urmare a solicitării redacției Observatorul Prahovean, conducerea SGU, a transmis următorul punct de vedere:

Citește articolul: Pățania unei șoferițe la Ploiești. A fost obligată să achite taxa de deblocare la SGU, deși a plătit parcarea prin SMS cu dovadă

În urma discuțiilor purtate cu reprezentanții firmei care se ocupă cu monitorizarea aplicației de plată prin SMS, în baza relațiilor comerciale contractuale stabilite cu societatea noastră, aceștia ne-au comunicat faptul că, problemele menționate de către cititoarea ziarului dvs. au fost generate de remiterea unui mesaj eronat, de către aceasta, la numărul unic 7420.

Astfel, potrivit verificărilor realizate de către reprezentanții acestei firme, s-a constatat că forma mesajului, introdus de către conducătoarea autovehiculului, a fost „601Nrînmatriculare1ORE” și nu forma corectă, respectiv „601Nrînmatriculare”.

Această eroare a fost înregistrată de aplicație ca plată a tarifului pentru „Nrînmatriculare1ORE” și nu pentru numărul de înmatriculare corect. Pe cale de consecință, aplicația de control a generat un mesaj negativ în momentul verificării numărului de înmatriculare respectiv, de către reprezentanții societății noastre.

Totodată, precizăm faptul că, societatea noastră a mediatizat, atât prin informații de presă cât și pe pagina de facebook proprie, modul în care se realizează achitarea tarifului prin intermediul serviciului SMS. De asemenea, aceste informații se regăsesc afișate și pe toate panourile amplasate în zona parcărilor publice cu plată.

În ceea ce privește contestația conducătoarei autovehiculului, în cazul în care aceasta a fost depusă, vă asigurăm că va fi analizată cu atenție de către Comisia de Analiza a Contestațiilor, concluziile fiindu-i remise contestatoarei, sub forma unui răspuns, în termenul legal.

În urma precizărilor venite din partea conducerii SGU, așteptăm comunicarea soluționării contestației înaintate de șoferița în cauză.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

4 COMENTARII

  1. La SGU, unde sa se duca banii?
    Alta e problema – asocierea cu o firma care nu poate sa faca o excludere dupa un anumit numar de caractere? E o chestie de bun simt in programare sa faci asa ceva. Trecand si peste asta, dobitocul care a verificat numarul respectiv de inmatriculare, cand a citit acolo si tot numarul corespundea, dar mai avea „1ORE” la final, cat de bine poate sa puna capul pe perna stiind ca a jefuit (da, a jefuit) un om de niste bani? Cata rea-credinta trebuie sa ai sa faci asa ceva?

  2. Ah, si mai am si eu o intrebare, daca se poate – daca eu am nevoie sa stau 10 min si prin SMS nu pot plati decat o ora intreaga, cum se justifica, legal si contabil, diferenta? Cum pot „inchiria” un loc de parcare, intr-o zi cu 8 ore, de 10-12-16 ori? Ca daca te duci la un service si ala are in documente intr-o zi de munca cu 2 oameni ca si vandute mai mult de 16 ore de manopera, e cam problema…

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău