fbpx

48239717_341754546622496_5944527925016526848_n.jpg

Ceea ce urmează să citiți intră la categoria: ”Bine de știut!” Informația este utilă pentru cei care doresc să achiziționeze un produs, având inclus și serviciul de montaj.

Înainte de toate, iată sesizarea cititorului:

”Un caz de care m-am lovit zilele astea, pe care doresc să îl fac public. Te duci să schimbi un parbriz. ai garanție 2 ani, plătești contravaloarea produsului și serviciului de montaj, iar peste 5 luni te trezești, într-o dimineață mai friguroasă, că a crăpat.

Suni la firma respectivă (Austroglass), te cheamă pentru constatare, face o poză nu desface nimic cheder etc si iti da o foaie. Raspunsul vine telefonic, la câteva zile: nu primesc nimic, deoarece parbrizul a fost montat profesionist și nu este vina lor că a venit frigul, iar șocul termic a spart parbrizul.

Mă consolez, caut pe cineva să îl repare repede, printr-o lipitură, altfel crapatura se va mări. Plătesc reparația 160 de lei. După 4 zile crapă pe cealaltă parte, identic, fără să fie lovit.

Mă prezint, din nou, la firma respectivă. Se face constatare și mi se spune că răspunsul va veni tot negativ.

Calitatea sticlei este îndoielnică, iar cel care achziționează un astfel de parbriz nu stie. În aceste condiții mă consider înșelat. Protectia consumatorului a spus nu se poate face nimic...”

Având sesizarea cititorului și documentele de achiziție (în faximil, la finalul materialului), i-am contactat pe reprezentanții Austroglass Ploiești. Carmen Marin, reprezentat al departamentului de relații cu clienții, după ce i-am expus detaliat situația, aceasta recunoscând că este la curent cu sesizarea clientului, ne-a precizat următoarele: garanția este pentru partea de manoperă, respectiv montajul în condiții de siguranță și etanșeitatea la chedere. În privința produsului, în speță parbrizul, garanția acoperă doar defectele optice și exfolierea.

Am încercat să aflăm dacă există și ”parbriz e vară sau parbriz de iarnă”, rugând-o să precizeze limitele de temperatură, până la care produsul este garantat, în condițiile în care nu prezintă urme de lovituri. A precizat că nu este în măsură să ofere aceste informații, dar că firma nu asigură garanția în cazul ”șocurilor termice”. Cum la Ploiești nu este Siberia, iar șocurile termice presupun schimbări bruște de temperatură, rămânem la părerea că parbrizele comercializate și acoperite doar insignifiant de garanție, sunt de calitate îndoielnică.

De asemnea, studiind site-ul AustroGlass, am înțeles că este vorba despre o societate de anvergură națională, care oferă garanția calității serviciilor, prin profesionalism. Nu contestăm, pentru că partea de montaj pare să confirme. Rămâne însă în discuție calitatea produselor comercializate, iar clienții trebuie să fie corect informați în privința faptului că cel care le comercializează și montează, garantează doar pentru defecte optice și exfoliere.

Așteptăm cu interes punctul de vedere al OPC Prahova.

48239717_341754546622496_5944527925016526848_n.jpg

48209170_2372316852809589_2523073117786472448_n.jpg

48361442_279829699404148_5212956657906089984_n.jpg

48359176_1065478223624521_2108130868416479232_n.jpg

47689107_2316805535210018_8323290193197006848_n.jpg

48031329_1615403701895202_5739334866017714176_n.jpg

48281472_1249335395221582_7743403942482018304_n.jpg

48089332_2196668060592090_4869524248214896640_n.jpg

47689394_261978587813840_9107625545855664128_n (1).jpg

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
970.jpg