spot_img
- Publicitate -

„hei” by Rompetrol – un brand cu o tradiție de 20 de ani, dezvoltat în România și extins în Bulgaria, Republica Moldova și Georgia

Data:

Conceptul „hei”, unul dintre cele mai cunoscute branduri din portofoliul Rompetrol, aniversează 20 de ani de prezență pe piața din România, perioadă în care a evoluat și s-a concentrat pe dezvoltarea experienței clienților în interiorul stațiilor de carburanți Rompetrol.

- Publicitate -

În prezent, „hei” numără circa 230 de puncte, în România și în regiune, magazine cu o gamă largă de produse și zone dedicate în care sunt servite băuturi pe bază de cafea de specialitate și preparate proaspete, rețetele fiind concepute cu ajutorul specialiștilor din segmentul ospitalității.

Lansat în 2005, a fost primul brand românesc dedicat activității de magazin din cadrul unei stații de distribuție și a înregistrat o dezvoltare continuă, în acord cu așteptările clienților Rompetrol, a tendințelor și a soluțiilor tehnice, fiind extins și la nivel regional (Bulgaria, Republica Moldova, Georgia).

„Povestea „hei” reflectă pasiunea și implicarea specialiștilor Rompetrol, dorința de a crea și oferi clienților experiențe unice, de la preparate gastronomice – locale și internaționale, ingrediente naturale de la producători locali – certificate și cu trasabilitate, la produse fresh realizate în stație, dar și o varietate de băuturi pe bază de cafea de origine. La aniversarea de 20 de ani, promitem să continuăm dezvoltarea brandului „hei” și să ne surprindem clienții cu inovații, atât prin extinderea prezenței la nivel național și regional, cât și prin diversificarea gamei de produse și servicii oferite”, a declarat Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer KMG International.

Cinci zile de ploi, vânt, fulgere și vijelii

Meteorologii au anunțat joi dimineață că urmează cinci zile de instabilitate atmosferică care se va manifesta prin averse torențiale, descărcări electrice, intensificări ale vântului...
- Publicitate -

Un pas major pentru dezvoltarea „hei” a fost realizat anul trecut, când franciza actuală Rompetrol a fost extinsă de la una exclusiv pe parte de carburant, la o franciză completă, care include și folosirea elementelor identitare „hei”.

Un moment important în consolidarea brandului a fost anul 2023, odată cu deschiderea în premieră pe piața locală a celor 12 centre de servicii în jurul benzinăriilor Rompetrol de pe autostrada A1, pe tronsonul Nădlac – Sibiu. Acestea integrează partea de alimentare cu carburanți/adblue, stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice, locuri de parcare și relaxare, cu un interior generos, cu suprafețe triple față de media celorlalte stații Rompetrol.

Astfel, „hei” a devenit un brand-umbrelă, reunind trei linii distincte de servicii: „hei&gourmet” – dedicat servirii asistate cu preparate de tip restaurant, „hei&go” – produse de larg consum, precum băuturi, dulciuri, snack-uri, și „hei&coffee” – pentru cafea, produse de patiserie și sandwich-uri. Aceste stații au fost primele din România unde s-a putut savura o masă caldă.

- Publicitate -

Primele magazine „hei” au fost inaugurate în 2005, în România, într-o perioadă în care compania a lansat mai multe proiecte care au revitalizat piața locală a carburanților, printre care marca efix – sub care sunt comercializați și astăzi carburanții produși în rafinăria Petromidia, cardurile Fill&Go – care permit plata direct la pompă, și conceptul „hei”.

În 2007, „hei” era deja implementat în 70 de stații de carburanți din întreaga țară. Evoluția brandului „hei” a continuat, iar în 2013 Rompetrol a demarat un amplu proces de rebranding. Acesta a vizat actualizarea identității vizuale a companiei și crearea unui ambient modern, printr-o nouă arhitectură și o reorganizare a spațiului interior în stațiile de alimentare.

La finele lui 2019, compania a dezvoltat un nou concept al stațiilor Rompetrol, implementat în 2020, caracterizat prin alinierea elementelor constructive exterioare la tendințele actuale și o optimizare a spațiului de producție destinat produselor gastro. Apoi, în 2023, Rompetrol vine în premieră pentru România cu un concept nou pentru spațiile de servicii de pe autostrăzi, prin care a integrat partea de alimentare cu carburanți/adblue, stațiile de încărcare rapidă pentru mașini electrice, locurile de parcare și relaxare, cu un interior generos, cu suprafețe triple față de media celorlaltor stații Rompetrol.

- Publicitate -

Cât vor plăti prahovenii la Electrica după expirarea plafonării

De la 1 iulie românii vor plăti prețuri mai mari pentru energia electrică, odată cu expirarea plafonării. Electrica Furnizare a anunțat noile prețuri care...

La interior, conceptul îmbină „hei coffee&gourmet” – zone dedicate pentru magazin, restaurant, cafenea, cu loc de joacă pentru copii, spații pentru mame cu copii și facilități pentru persoane cu handicap. Aceste benzinării au fost primele din România unde s-a putut savura o masă caldă, cu mâncare proaspătă, preparată din ingrediente naturale achiziționate de la producători români din zonă.

Conceput inițial și dezvoltat în România, „hei” a fost extins ulterior și la nivel regional cu primul magazin deschis în Republica Moldova, la începutul anului 2024 și primul „hei” deschis în Georgia, în februarie anul acesta. În acest moment, 7 stații Rompetrol Moldova au facilități „hei” incluse, iar în Georgia obiectivul este de a deschide un număr de 30 de magazine „hei”, până la sfârșitul lui 2029.

La finalul anului trecut, segmentul de distribuție al Rompetrol în România cuprindea 1.342 de puncte de comercializare, incluzând stațiile proprii, Partener Rompetrol, dar și stații mobile – Rompetrol Express și baze interne (rezervoare de 9 și 20 metri cubi amplasate în incinta companiilor din diverse domenii de activitate – transporturi, construcții, agricultură, etc.).

- Publicitate -

Aceste puncte comercializează carburanți produși în Petromidia, cea mai mare rafinărie din țară și una dintre cele mai importante din regiune.

Cum ți se pare subiectul?

Ce părere ai? Comentează aici!

Comentariul tău
Numele tău

Sondaj Observatorul Prahovean

Provocarea Observatorul Prahovean

Doctor bun

Expunerea la soare fără protecție, risc major pentru sănătatea pielii

O singură arsură solară poate avea consecințe pe termen...

Medicul Carmen Ionică m-a salvat după un diagnostic greșit”

Observatorul Prahovean continuă campania „Doctor bun” dedicată medicilor apreciați...

„Datorită medicului Oana Ignatov am ales Maternitatea Ploiești”

Ioana Arion este o ploieșteancă ce a născut un...
- Publicitate -

Antreprenori de succes

Cofetăria Le Bonbon din Ploiești și povestea tortului viral

În Ploiești, pe Bulevardul Petrolului, se află laboratorul Cofetăriei...

Măcelăria Pion din Ploiești, mezeluri ca pentru la ei acasă

Gabriel Barbu nu are birou cu vedere panoramică, aflat...

Chic Fleuriste, arta bijuteriilor din flori naturale la Ploiești

În centrul Ploieștiului, în apropierea Sinagogii, pe strada Traian...
- Publicitate -

Exclusiv

Directorul CNMV Ploiești și-a dat demisia

Gabriel Țaga, directorul Colegiului Național Mihai Viteazul Ploiești, și-a...

Cum arată fosta bază sportivă Latină, dincolo de poarta ruginită

După 20 de ani, poarta ruginită a Bazei Sportive...

Companiile de apă din Prahova nu au autorizație sanitară!

Pare greu de crezut, dar acesta este adevărul: companiile...

Localitățile din Prahova cu cele mai mici tarife la apă

După ce am prezentat cum locuitorii din Bucov plătesc...

Cartiere noi pe terenurile fostei rafinării Columbia din Ploiești

Pe terenurile fostei rafinării Columbia din Ploiești, din zona...

Ai un pont?

Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp la 0785 075 112

- Publicitate -

Știri noi

Un nou termen pentru autostrada A 7, Mizil-Pietroasele

Directorul Companiei Naționale de Drumuri (CNAIR), Cristian Pistol, a...

Directorul CNMV Ploiești și-a dat demisia

Gabriel Țaga, directorul Colegiului Național Mihai Viteazul Ploiești, și-a...

Un liberal îi cere demisia președintelui PNL Prahova

Un mesaj scris pe pagina de Facebook a președintelui...

Super-Show auto la Hipodromul Ploiești

Ediție specială, astăzi la Observatorul Prahovean LIVE, pe tema...

Cum au ajuns românii să se urască din cauza alegerilor

Alegerile prezidențiale i-au împărțit pe români în două tabere...
- Publicitate -

Emisiuni

Super-Show auto la Hipodromul Ploiești

Ediție specială, astăzi la Observatorul Prahovean LIVE, pe tema...

Cum au ajuns românii să se urască din cauza alegerilor

Alegerile prezidențiale i-au împărțit pe români în două tabere...

Cum au votat prahovenii la alegerile prezidențiale? VIDEO

Nicușor Dan a câștigat alegerile prezidențiale, iar Prahova s-a...
- Publicitate -

Vox Publica

PSD, dovediți că v-ați învățat lecția! Sprijiniți-l pe Dan!

„Nimic nu se pierde, nimic nu se câștigă, totul...

Domnule Mihai Polițeanu, cine plătește aceste pagube?

De ani de zile amenajarea, întreținerea și înfrumusețarea domeniului...

Ziua în care am înmatriculat mașina la Ploiești, ca în Germania

Nu suntem obișnuiți să apreciem lucrurile bune care ni...
- Publicitate -

Pe aceeași temă

Compania Termo Ploiești, obligată să se conformeze Directivelor Europene

Conform Directivei 2023/1791, Regulamentului UE 2023/955 și Ministerului Energiei...

Cursul leu/euro își revine după victoria lui Nicușor Dan

Luni, 19 mai 2025, la deschiderea ședinței de tranzacționare...

Rezultate operaționale în creștere pentru Rompetrol Rafinare, în T1 2025

Indicator consolidat*   T1 2025 T1 2024Cifra de afaceri brută USD 1.322.554.395 1.093.551.498EBITDA USD 22.821.365 33.206.567Rezultat net USD (37.326.293) (23.820.498)*Notă: Situațiile...
- Publicitate -

Lanțul La Cocoș se extinde cu un nou hipermarket

Brandul românesc La Cocoș, fondat la Ploiești de antreprenorul...

Reducerea tarifelor la importuri. Bursele americane, în creștere

Acordul dintre SUA și China, privind reducerea tarifelor reciproce...

Ce și cu cât plătim mai mult din cauza creșterii euro

Cursul leu/euro a atins, în această perioadă, un nivel...

Cine primește vouchere de vacanță în 2025. Ce valoare au

Programul guvernamental de acordare a voucherelor de vacanță continuă...