Supermarket La Cocoș SRL este firma care, în 2023, s-a clasat pe locul al optulea în topul celor mai mari companii din Prahova, potrivit Termene.ro. Compania a fost înființată în anul 2012 și are un număr mediu de angajați de 615, în creștere cu 14% față de anul anterior.
Cifra de afaceri: 974,3 milioane lei
Profit: 19,3 milioane lei
Număr de angajați: 615
Obiectul de activitate: Comerț cu ridicata nespecializat
Acționar unic este Iulian Nica.
Supermarket La Cocoș este singurul lanț de magazine 100% românesc care a reușit să intre în TOP 10 retaileri, clasament stabilit în funcție de cifra de afaceri.
La Cocoș încă din 2014, a impus un standard prin așezarea specifică a produselor, utilizarea unor modele de prețuri distincte și un sistem de afișare unic, incluzând nivelurile de prețuri pentru fiecare produs, în funcție de cantitatea achiziționată.
Plecând de la sloganul „Supermarketul ce ține cu Casa”, politica de prețuri, „Biblia La Cocos”, a stat la baza succesului retailerului, deoarece aceasta necesită aplicarea unui adaos mediu de 10% pentru toate produsele vândute!
„Ne-am dorit să fim prima companie din comerțul alimentar autohton din România care atinge cifra de un miliard de lei pe an cu cele trei magazine, două în Ploiești și altul în București. Supermarket La Cocoș a reușit performanța de a intra în TOP 10 retaileri din România, cu o cifră de afaceri raportată la anul 2023 de 974,3 milioane de lei.
În schimb, pentru următorii cinci-șase ani, ne-am propus să atingem pragul de 1 miliard de euro. Așadar, obiectivul pentru următorii cinci sau șase ani este să devenim primul retailer românesc care va atinge borna de 1 miliard de euro vânzări pe an!” susține antreprenorul Iulian Nica.
Acest model unic contribuie semnificativ la succesul și recunoașterea conceptului La Cocos pe piața românească, fiind cel mai mare retailer autohton alimentar din România și primul comerciant din sectorul alimentar românesc care a depășit o rețea internațională.
Sursa: Termene.ro, Observatorul Prahovean
Cum ți se pare subiectul?
Nu mai este 100% românească a mai rămas cu 44% Nica după cum chiar și voi ați spus in August acum de ce o mai dați că e românesc 100%?
De ce nu mi ati publicat comentariul de zilele trecute în care am explicat ca nu este adevărat un supermarket total românesc?
Tot acolo am scris de carucioarele TESCO aduse din UK și de actiunile deținute de investitori străini.
Nu mai vreau sa aud propaganda mincinoasă, de aceea romanii s au deșteptat.