Intrată în România anul acesta, platforma de cumpărături online Trendyol a reușit, printr-o campanie de publicitate agresivă, să devina una dintre favoritele cumpărătorilor.
Potrivit profit.ro, principalul acționar al platformei, cu circa 76% din participații, este gigantul chinez Alibaba.
Restul este deținut de alți investitori strategici precum japonezii de la SoftBank Group, General Atlantic, Qatar Investment Authority și fondul suveran al Abu Dhabi, ADQ.
În prima sa campania de Black Friday din România, Trendyol a vândut 1,64 milioane de articole, iar între 5 și 10 noiembrie, platforma a fost accesată de peste 3,2 milioane de vizitatori unici, înregistrând o creștere de aproape 50% față de săptămâna precedentă, în timp ce numărul comenzilor s-a triplat.
De asemenea, Trendyol a fost cea mai descărcată aplicație mobilă din România, ocupând prima poziție în principalele magazine de aplicații între 5 și 10 noiembrie.
Compania a investit până acum în România peste 10 milioane de euro. Ținta sa este că atingă un volum comercial de 350 milioane dolari până la sfârșitul anului, 2 milioane de clienți activi și peste 4 milioane de comenzi în regiune.
Trendyol vinde articole de îmbrăcăminte și încălțăminte și derulează reduceri promovate de numeroși influenceri la modă în România.
Potrivit sursei citate anterior, platforma va deschide în România un centru de distribuție pentru piețele din sud-estul Europei, în centrul logistic din parcul WDP Ștefăneștii de Jos, cu o suprafață de peste 20.000 mp.
Cum ți se pare subiectul?