Tarifele pentru transportul public de transport local de persoane din Ploiești, respectiv la bilete și abonamente, vor fi majorate cu 52,59%. Proiectul de hotărâre se află în dezbatere publică pe site-ul Primăriei Ploiești. Prețul biletului de călătorie va crește la 3,5 lei față de la 2,5 lei cât este în prezent.
Tarifele pentru bilete și legitimațiile de călătorie la abonamente vor crește la Ploiești. Proiectul de hotărâre a fost lansat în dezbatere publică pe site-ul Primăriei Ploiești la secțiunea transparență decizională.
Potrivit proiectului de hotărâre este propusă majorarea tarifelor pentru bilete și abonamente cu rata inflației, în contextul în care ultimele majorări au avut loc în 2017, respectiv 2018.
În raportul de specialitate se menționează că indicele prețurilor de consum total a înregistrat o creștere de 152,59%. Propunerea vizează o majorare cu 52,59% la tarifele actuale.
Dacă proiectul de hotărâre va fi aprobat de aleșii locali, un bilet de călătorie va costa 3,5 lei față de 2,5 lei, iar biletul de suprataxă va fi de 40 de lei față de 25 de lei.
Un abonament nenominal pe toate liniile pentru o zi va costa 10 lei față de 6 lei, iar proiectul de hotărâre prevede inclusiv tarife majorate la abonamente.
Tarife propuse pentru bilete TCE
- Bilet de călătorie – 3,50 lei
- Bilet suprataxă – 40 de lei
- Bilet plată prin SMS – 3,50 lei+ cost de operare SMS
Tarife propuse pentru abonamente
- Abonament nenominal toate liniile 1 zi – 10 lei
- Abonament 7 zile 1 linie – 21 lei
- Abonament 7 zile 2 linii – 26 lei
- Abonament 7 zile toate liniile 30 de lei
- Abonament lunar 1 linie – 90 lei
- Abonament lunar 2 linii – 116 lei
- Abonament lunar toate liniile 129 lei
- Abonament lunar nenominal agenți economici toate liniile – 205 lei
- Abonament nominal valabil pe toate liniile pentru studenți și orfani – 116 lei
- Abonament pe toate liniile valabil 3 luni – 300 de lei
- Abonament pe toate liniile valabil 6 luni – 550 lei
- Abonament pe toate liniile, valabil 12 luni – 900 lei
Directorul general , director exploatare și tot așa . Astea sunt schimbările făcute de primar. Tramvaie și autobuze vechituri care pun in pericol siguranța călătorilor. Ei majorează tarifele pt. bunăstarea lor. Rușine să vă fie.
Conditii decente sunt ?ca s a marit tariful. Sau nu conteaza ? Merge si asa ca fiecare scumpeste peste tot fara nici o justificare . Hal de primar ,ai fost ales sa ajuti lumea dar esti contra ploiestenilor,ca si giga caloria ai triplat sa faci rau la lume .
Ratph, din bun simt fata de oameni, nu mai taxati „calatoria”. Propuneti tarif pe nr de minute (60/90) ca sa poata oamenii sa ajunga unde au nevoie fara sa cumpere mai mereu 2 bilete.
Faceti controale „pe bune” , dati amenzi, faceti bani! Controlorii ocolesc in mod evident persoanele cu care nu vor sa intre in conflict.
Sa tot scumpesti biletul arata o lipsa acuta de intelegere a problemei, sau poate lipsa de interes. Solutiile sunt simple si clare, cu toate astea, se scumpeste biletul…. Asta e refrenul si astia-s ochelarii de cal.
Cum sa se ia „rromi” vrei sa ii rupa aia cu bataia dupa ce ies de la servici,se ia de tine si iti da amenda tie ca ai mers 2 statii „cu acel minunat ratp” si care muncesti ptr bani ca tu nu comentezi si platesti amenda cuminte si linistit.
Mi se pare o nesimtire maxima tinand cont de faptul ca deja erau prea scumpe pentru ,,distantele mari” de la statia de plecare la cea mai indepartata! De ex. in Ploiesti cred ca cele mai multe trasee au maxim 4-5 km lungime, fata de un traseu in Bucuresti care are in jur de 15-20 km si este mai ieftin cu 40%…in Ploiesti de la Gara de Sud la Gara de Vest, adica 3,5 km platesti deja 2,5 lei in timp ce kn Bucuresti sau Cluj, Yimisoara,Craiova,Brasov platesti doar 2 lei pentru cca. 15 km!!! Fqceti voi socoteala…In Ploiesti stai in statiile care nu au legatura spre centru circa 30 minute in timp ce soferii se ,,refac” pentru cursa spectaculoasa de 4-5 km facuti in salbaticia orasului, iar in alte localitqti autobuzele sunt la 5-10 minute maxim! Asta e pitica de rahat dusa de ani de zile de pe vremea lui Vulcan, cand se ofereau salarii mari soferilor pentru ore fictive, etc…
Nejustificat creșterea prețului,,încă exista multă lume care circula la orice ora gratuit! IMasinile sunt vechi, șoferii conduc de parca transporta marfă, tot timpul vorbesc la telefon, călătorii fac ce vor în autobuz (gălăgie, înjurături, mizerie etc),ei stau închiși acolo în spațiul lor fara sa ia atitudine! Încercați dragi directori ai TCE sa circulați o zi măcar cu traseul 5 și apoi vedeți dacă se impune scumpirea exagerată!Sa nu mai discutam despre lipsa aerului condiționat sau a caldurii!Nu comparați Bucureștiul sau alte orașe ale tarii cu urbea noastră rămasă în urmă cu 25 de ani!
.. de majorarea de 52,59 să va cumpărați lumânări, ****-vă pe unde mâncați, toți, primar, consiliu local, city manager, secretar genetal, directori si directorasi, toți ÎMBUIBAȚII primăriei pe banii noștri ai cetățenilor urbei!
Cum poti numi explicatia ca se majoreaza cu inflatia,daca nu nerușinare? Există lege in vigoare ca se majorează pensiile cu rata inflatiei si nu se respectă, dar constata ca a crescut inflatia la prețul biletelor….
Se msreste cu inflatia tot ce „vrea muschii lor,dar drepturile noastre canci,uite asa veti ramane fara calatori va da faliment TCE,cum poti sa iei 3,5 lei.pe biletadica doua paini saunq,5 kg de zahar ,ca niciunde n lume
De ce nu se umbla la subventii? De ce un pensionar care are un castig cat salariul minim sau peste nu plateste bilet? Sa-mi fie cu iertare, dar toata ziua te impiedici de ei prin mijloacele de transport, fie ca au treaba, fie ca nu. Cunosc o gramada de pensionari care fac asta zilnic, fara a avea treaba, doar se duc si joaca sah sau se duc sa cumpere de la Hale cu 50 de bani mai putin o legatura de patrunjel. Daca le dati gratuitate, faceti cum era odata: 10 sau 20 de bilete gratis pe luna si asta doar celor cu venituri sub 2000 de lei. E absurd ca un om cu salariul minim sa plateasca bilet, iar un pensionar cu peste 2500 lei pensie sa aiba gratuitate.
Mai scădeți si din plafonul la pensionari. Un salariat cu minimul pe economie si copil in întreținere e obligat sa isi cumpere un abonament pentru a merge la serviciu. Un pensionar cu 3500 lei se plimba toată ziua cu autobuzul, la orice ora si face si scandal ca nu are loc pe scaun. Dupa 8-10 ore de munca trebuie sa cedezi locul unuia care se duce la hala sa își ia 3 roșii. Ajutați pensionarii cu pensii mici, dacă un salariat se ajunge cu 3000 lei pe luna, unui pensionar de ce i se pare ca nu se ajunge si are nevoie de gratuitate pe TCE?
Normal ca marim tariful, doar nu vrem sa profitam de aerul conditionat ineexistent degeaba.
Rar autobuze cu AC pornit, chiar si in alea in care clar exista!
Replica cu inflatia vad ca toti o folosesc cand vor sa creasca preturile sau taxele, doamne fereste sa fie folosita ca sa cresti un salariu :))
Daca tot măresc preturile la bilete să facă barim și ceva cu tramvaiele că arăt într-o stare deplorabilă de zici că acum le-a adus de pe frontul din Ucraina
De marit preturile mariti, de taxat pasarile negre care nu merg cu bilet nu le taxati ca va e frica…halal jeguri mai sunteti