Un nou pasaj suprateran va fi construit în Prahova, în parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). Noul pasaj ar urma să fie realizat pe DN1B, la ieșirea din Ploiești spre Bucov.
Consiliul Județean Prahova va încheia un nou acord de parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
Scopul parteneriatului este de realizarea unui pasaj suprateran pentru fluidizarea traficului pe DJ102E/ DN1A/ DN1B – Bucov.
„Este un nou proiect pe care îl vom supunem în curând aprobări mai în detaliu. Mai concret este vorba despre ieșirea din Ploiești spre Bucov la sensul giratoriu de la benzinăria Petrom, unde se aglomerează tot timpul”, a anunțat Mario Soare (PSD), vicepreședintele Consiliului Județean Prahova.
Scopul parteneriatului vizează realizarea proiectului, inclusiv a finanțării acestuia. Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu majoritate de voturi.
Șapte pasaje subterane pietonale pe DN1, DN1A și DN1B
Anul trecut, CNAIR anunța realizarea a șapte pasaje subterane pietonale în Prahova, pe DN1, DN1A și DN1B, cu finanțare asigurate prin PNRR. (detalii AICI).
Cele șapte pasaje pietonale subterane, pentru care s-a semnat contract pentru elaborarea studiului de fezabilitate, ar urma să fie realizate pe DN1 – Bărcănești, DN1A – Blejoi, DN1A – Lipănești, DN1A – Măgurele (km 101+720), DN1A – Măgurele (km 102+785), DN1A – Vălenii de Munte și DN1B – Mizil.
La vremea respectiva, adica mai 2024, comentam si ma intrebam de ce se fac pasaje SUBTERANE???!!.
Oare sunt mai ieftin de realizat, comparativ cu cele supraterane?? Banuiesc ca acelasi numar de trepte are si unul si celalalt (aproximativ). Sunt interese pe care eu nu mi le explic, si nici la proiectarea unui pasaj subteran nu ma pricep, asa ca o explicatie m-ar lamuri ???
Subteranul e plin de conducte si cabluri iar relocarea acestora costa nejustificat de mult.
cand s-au construit pasajele supraterane nu prea s-a tinut cot si de parerea persoanelor cu disabilitati,
acum se pare ca le-a venit mintea la cap
Deci, sa inteleg ca traversarea prin pasaj subteran, nu foloseste scari, sau poate mai putine trepte ???
Miram-asi!!
Bietele persoane vor patimi acelasi disconfort in lipsa unor lifturi speciale pt astfel de pietoni.
E pentru masini ….
Despre centura Paulesti nu se mai aude nimic.