Pe lângă infrastructura rutieră deficitară, cele mai multe intrări/ieșiri din Municipiul Ploiești arată groaznic. Directorul SGU, Dragoș Măchițescu, a anunțat recent începerea unui program de ”cosmetizare” a căilor de acces în oraș, pe listă figurând și zona Podul Înalt. FOTO-PROIECT la finalul textului.
În fiecare zi, la intrarea în Ploiești, zona la Podul Înalt, se formează coloane foarte mari de mașini, din cele două benzi pe sensul de mers rămânând una singură.
Asta însemană că șoferii petrec minute bune în blocajele din trafic, după ce au stat în coloană pe DN 72, de la Parcul Industrial Ploiești.
Această problemă ar fi dispărut dacă fosta administrație Volosevici nu ar fi ratat un proiect major de investiții finanțat din fonduri europene.
Acesta presupunea lărgirea la două benzi a tronsonului de drum de sub podul CFR și modernizarea întregii zone, de la intersecţia cu Şoseaua Vestului şi până la podul din dreptul Auchan, plus amenajarea unui terminal multimodal în zona actualului depou de troleibuze.
Citește și:
SGU trasează în Ploiești locuri de parcare rezervate femeilor gravide și șoferilor însoțiți de copii
Proiectul a fost depus de administraţia Dobre, în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020 și avea ca termen de finalizare la 31 decembrie 2023.
Fostul primar Andrei Volosevici a declarat că proiectul nu a putut fi implementat pentru că nu s-a obținut în timp aprobările necesare de la Ministerul Transporturilor pentru pasajul CFR.
Revenind în prezent, directorul SGU, Dragoș Măchițescu, a anunțat implementarea unui proiect de regenerare urbană a intrării în Ploiești din zona Podul Înalt, care cuprinde reconfigurarea scuarurilor și ”înverzirea” acestora.
După finalizarea lucrărilor de amenajare a noului spațiu verde, va rămâne însă problema parcării ilegale a tirurilor din zona fabricii Coca Cola, ignorate de ani buni de polițiștii locali și cei rutieri.
FOTO-planșe proiect:
VIDEO
Cum ți se pare subiectul?
Si daca mirosim panselute nu ne mai enervam ca ne blocam in trafic ?!? Chiar nu se poate face nimic pentru largirea pasajului ???
HAHAHA!!!
A plecat Volo,a ramas Mache.
Se vor face ,,cosmetizari” de gene pentru ochi frumosi.
Traficul tot asa va fi… adica deloc.
Ce poze frumoase ‘:-(.
Chiar de astea avem nevoie (poze).
Cu asta am rezolvat tot necazul.
Tot poze au vândut și aia de la nordis fraierilor ălora și ei au pus botul!
De ce nu s-a oinceput cu 1-2 km de trotuar ce sa fie executat pe intrarea-iesirea pe la Vega, pana la hotarul cu comuna Blejoi?
De ce nu s-a inceput cu intrarea-iesirea pe la cartierul Mimiu- spre satul Tatarani, sa se mai usureze traficul auto pe Bulevardul Bucuresti?
Dar intrarea-iesirea spre Bucov unde la orice ora sunt 10-20 de diferite tipuri de automobile (nu vreau sa le zic „masini” ca majoritatea ziaristilor) care sunt incolonate sa intre si sa iasa din municipiul nostr?
De ce ……. etc.
Dintre toate planșele, doar din una reiese despre ce zonă a orașului este vorba. Restul, sunt doar niște desene aiurea, pe care le făceam și eu. Ar putea fi oriunde, absolut nici un alt indiciu spațial. Copaci, câmp, floricele și atât.
Nu inteleg ce este asa de dificil in largirea pasajului de la Podul Inalt? In 2 ani se poate realiza largirea si nimeni nu spune a se face concomitent si.n partea stg cat si cea dr. doar a se vrea, dar toti au vrut de 34 ani incoace, doar in forma de idee, dar niciunul nu a pus degetul pe rana!!! Speram ca a venit omul potrivit la locul potrivit in al 12lea ceas!!!
Iar sunteti rautaciosi si mai raspanditi si fake-news… Terminalul multimodal, largirea iesirilor si modernizarea benzilor de circulatie nu numai ca este gata, dar este gata inca de acum 3 ani, deci cu 2 ani inainte de termen in administratia Volosevici. Dar asa va place sa mai dati cu noroi in omul ala care si-a pus sufletul si trupul la dispozitia orasului, eu l-am vazut personal cum dupa ora 23:00, cand iesea din tura de la primarie, mergea si dadea la lopata la Podu Inalt, de-aia a fost si terminat mai devreme, datorita lui, cum si bulevardul a fost gata si se merge pe el acum brici! Chiar nu inteleg de unde atata rautate…
Pentru cei care nu inteleg ironia sunt acuzatii grave! Noroc ca ne-am ”prins” 🙂
De ce nu se realizează drumul spre nord, pe lângă fabrica de țigarete? Atunci cred că cel puțin 20% dintrafic se va elibera. Și din ce era vorba când s-a lansat in 3 luni se putea finaliza