După ce a fost reparată, cu chiu cu vai, termenul de finalizare al lucrărilor fiind amânat de două ori, pe strada Maramureș din zona centrală a Ploieștiului au fost aplicate și marcajele rutiere.
Astfel, au fost trasate atât locurile de parcare, cât și linia discontinuă. Potrivit legislației rutiere în vigoare acest tip de marcaj este folosit, în cazul străzilor cu sens unic, cum este Maramureș, pentru separarea benzilor de circulaţie pe acelaşi sens.
Ei bine, muncitorii care au realizat acest marcaj au reușit ”performanța” să îngusteze una dintre benzi până la dimensiunile unei piste de biciclete, lățimea acesteia fiind de aproape un metru, așa cum ne-a transmis un cititor:
”Buna ziua, ati vazut ca au facut pista pentru biciclete pe strada Maramures dupa asfaltare. Au trasat parcarile si linia de demarcare de pe mijloc, iar acum banda din stânga are cam 1 metru :)”
Această situație hilară a fost constatată și de colegii de la Telegrama, care precizează că pe perioada lucrărilor a avut loc și un incident, strada fiind inundată parțial după ce o conductă de apă a fost spartă de muncitori.
Marcajele rutiere din Ploiești reprezintă una dintre problemele cu care se confruntă de mulți ani șoferii, actuala administrație ignorând pericolul producerii de accidente din cauza acestei deficiențe.
În schimb, alte primării acordă prioritate acestui serviciu, așa reiese și din acest articol:
Marcaje rutiere și asfaltare în Târgoviște versus nimic în Ploiești (galerie foto)
pe str. Cosminele din Ploiesti este aceeasi situatie
Din cate îmi amintesc există niște standarde obligatorii privind dimensiunile benzilor de circulație potrivit fiecărei categorii de drum (strada, sosea, autostrada, etc.).
Politia unde era când s-au făcut marcajele??? Nu erau acolo ca sa dirijeze circulația ca sa nu se circule pe proaspăta vopsea?? Parca și ei sunt responsabili cu aceasta!?!? 🙂
Ofofof , ce oraș :-((. Vai de noi orășenii ăstui oraș.