Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că au început lucrările pentru construcția primelor două loturi din A7 Ploiești – Buzău, respectiv pe loturile Dumbrava – Mizil și Mizil – Pietroasele. Valoarea totală a lucrărilor este de peste 2,7 miliarde de lei.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat că, începând de joi, constructorii sunt mobilizați în șantierele loturilor 1 și 2 ale Autostrăzii A7 (Dumbrava-Mizil și Mizil-Pietroasele).
În zonă au loc lucrări pregătitoare și descărcări arheologice în vederea demarării construcției primilor 50 de kilometri ai Autostrăzii Moldovei. În același timp, se execută lucrări de decopertare, urmate de lucrări la terenul de fundare.
Lot 1 Dumbrava – Mizil va avea 21 km, în timp ce lotul 2 Mizil – Pietroasele va avea o lungime de 28,35 km.
„Lucrările trebuie să fie finalizate în 20 de luni, contractele având o valoare totală de 2,718 miliarde de lei. Finanțarea este asigurată prin PNRR”, a anunțat Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
O gluma proasta, autostrada Ploiesti Buzau. Nu pleaca din Ploiesti, pleaca de la mama dracului. Daca ai vrea sa ajungi la autostrada din centru ai doua variante: (1) iesire vest, centura vest intrare pe autostrada A3. Ca sa ajungi la autostrada iti trebuie 20 km si faci 23 minute (cu trafic cel putin 35 minute, verificat pe teren) si apoi pina la Buzau inca 65 km si 1/2 ora. Daca o iei prin est si ajungi la nodul A7 cu DN1D faci 23 km si 30 minute fara trafic, verificat pe teren, faci cel putin 45 minute. Apoi iar cam 60 km pe care ii faci in 1/2 ora. Acum se fac 70 km si 1 h si 15 minute. De ce asta? Pentru ca cei care au condus judetul si orasul au permis ca autostrada Ploiesti Buzau sa plece de la 20 km de Ploiesti, departe de orice legatura decneta care sa asigurae 4 benzi de circulatie din oras la A3, asa cum exista peste tot. Pentru ca si acum, cind nu se mai poate face nimic, nu se gindesc sa faca o iesire spre A3 care sa ajunga prin zona Cartier Dimbu (cu legatura spre Nord pe linga Dimbu) la A3 in zona Corlatesti. Cei din nord, centru, est si sud vor putea folosi aceasta iesire. In plus ar revigora urbanistic zona de-a lungul Dimbului de la Nord pina la bariera Dimbu. Unde nu-i cap, vai de … ploiesteni.
In afara de asta, autostrada lui Drula (plata, fara poduri, numai podete la nivelul solului), costa dublu fata de ce construieste Umbrarescu la deal, cu poduri, viaducte, piloni in Ardeal pe A3 dincolo de Cluj.