Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat, vineri, mai multe imagini cu stadiul lucrărilor pe lotul 1 Dumbrava – Mizil și lotul 2 Mizil – Stâlpu al Autostrăzii Ploiești – Buzău. CNAIR a anunțat că, pe tronsonul Dumbrava – Mizil, au început descărcările pentru trei situri arheologice.
CNAIR a anunțat, vineri, că pentru lotul 1 Dumbrava – Mizil, pentru organizarea de șantier s-a decopertat zona, a fost montată stația de betoane și o parte dintre containere. De asemenea, săptămâna viitoare urmează să înceapă montarea stației de asfalt.
Pentru lotul 2 Mizil – Stâlpu, CNAIR a anunțat că au loc teste privind stabilizarea terenului de fundare cu lianți hidraulici, iar între km 39+000 – 37+000 este realizat drum tehnologic pe o singură parte.
Comunicatul CNAIR
Cătălin Urtoi, consilier al ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, împreună cu supervizorul, DRDP Buzău, reprezentat de ing. Sorin Robu – Rezident senior și ing. Mihnea Tabac – Inspector de drum și pod, însoțiți de reprezentanți ai asocierilor constructorilor, au efectuat o vizită în teren pentru a vedea în ce stadiu sunt lucrările pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii Ploiești – Buzău.
Astfel, pe lotul 1 Dumbrava – Mizil (km 0+000–km 21+000) s-au constat următoarele:
– S-au făcut deminări ale terenului pe 50 la sută din suprafață;
– Au început descărcările pentru 3 situri arheologice;
– Pentru organizarea de șantier s-a decopertat zona, a fost montată stația de betoane și o parte dintre containere. De asemenea, săptămâna viitoare urmează să înceapă montarea stației de asfalt;
– S-a demarat acțiunea de montare a celor 10 panouri de identificare temporare.
Pe lotul 2 Mizil–Stâlpu (km 21+000–km 49+350) specialiștii au constatat următoarele:
– La km. 49+350 se fac teste stabilizare teren de fundare cu lianți hidraulici;
– Între km 49+000 – 39+000 au fost realizate drumuri tehnologice temporare stânga – dreapta (acestea vor deveni permanente după finalizarea lucrării) ;
– Între km 39+000 – 37+000 este realizat drum tehnologic pe o singură parte;
– Se fac studii preliminare pentru demararea descărcărilor arheologice;
– S-a realizat deminarea terenului pe o suprafață de aproximativ 80 la sută;
– La km 22+134, Valea Cepturii, se realizează coloane forate pentru infrastructură pod;
– La km 24+000 se fac tratamente teren fundare cu lianți hidraulici.