Abia ce fusese inaugurată o cale de acces către breteaua podului din Bariera București (Gara de Sud), la doar câteva luni luându-se decizia ca breteaua să fie închisă pe durată nedeterminată. Motivul? Starea elementelor de susține.
Întrebarea logică este: de ce nu a fost expertizat podul, în momentul în care s-a autorizat adăugarea unei alte bretele de acces, din zona mall-ului construit pe terenul fostei uzine UPETROM?
Citește și: Super ofertă la eMAG: Programul Rabla Guvernamentală pentru electrocasnice – etapa 1 – mașini de spălat rufe, vase și aparate frigorifice
Răspuns ”logic”… pentru că nu ne interesează o problemă evidentă, până în momentul în care în altă parte o problemă similară are consecințe grave.
Imaginile de la finalul textului arată că starea pilonilor este una care să justifice actuala măsură.
Cert este că, duminică seara, la solicitarea Comisiei Municipale pentru Transport și Siguranța Circulației, IPJ Prahova anunță blocarea accesului pe această bretea a podului ploieștean pe durată nedeterminată. Așadar, problema nu este deloc simplă.
Citește AICI știrea despre decizia închiderii bretelei podului de sud.
De menționat că această comisie este una tehnică și este stabilită prin dispoziția primarului Municipiului Ploiești. Ce componență și ce atribuțiuni are puteți afla de AICI.
Important este că, după ani de sesizări rămase fără rezultate, având multe poduri cu probleme grave în Prahova, începem să ne trezim din ignoranța care poate avea oricând consecințe deosebit de grave. În funcție de cei care au în administrare astfel de sectoare de drum, primării sau CNAIR, deciziile se iau concret sau, după caz, prin comunicate cu limbaj de lemn.
Citește AICI și despre situația podului DN1A, de peste râul Teleajen, de la Blejoi.
Revenim cu detalii pe parcursul evaluării reale a stării podului din sudul Ploieștiului.

