Deși se fac programări online, iar astfel de imagini nu ar trebui să existe, realitatea din teren este cu totul alta.
Conform informării de pe siteul SPCLEP Ploiești, ”Pe perioada stării de alertă, pentru a se putea asigura continutitatea, programările online pentru „EVIDENŢA PERSOANELOR” se efectuează doar la Ghişeul 1.
Vă reamintim că, potrivit Art 4 alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19:
“Valabilitatea documentelor eliberate de instituţiile şi autorităţile publice, precum şi de entităţile private autorizate conform legii se menţine pe toată perioada stării de alertă, precum şi pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.”
Vă mulţumim mult pentru înțelegere, ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă rugăm să respectaţi regulile stabilite de autorități în această perioadă.”
Cum nu toată lumea este pregătită să utilizeze sistemul online sau nu toți au acces la el, se ajunge la situația din imagine, semnalată de un cititor al ObservatorulPh:
”Bătaie de joc la serviciul de evidență a populației, coada este foarte mare, lumea așteaptă în frig și funcționează doar un ghișeu. Totul se mișcă cu încetinitorul, scuza lor fiind că se poate circula cu buletinul expirat pe perioada stării de urgență. La ghișeu, prioritate au persoanele cu programări online, deși sunt afară bătrâni care nu știu să își facă programare și acum îngheață în frig…”