Cum l-au mai criticat ”ei” pe Cristiano Ronaldo, care cu un gest normal a prăbușit acțiunile Coca Cola cu 4 miliarde de euro

0

Cristiano Ronaldo – Ungaria 2-0, Portugalia – Ungaria 3-0. Un scor corect, diferența de valoare fiind indiscutabilă. Ceea ce a făcut Cristiano Ronaldo la conferința de presă… neprețuit!

Spectatorii maghiari au avut scandări homofobe și i-au arătat gesturi obscene lui Cristiano Ronaldo. ”Mare pagubă”, atât timp cât Portugalia a trimis echipa maghiară unde îi e locul, adică nicăieri, alături de cea a României.

Mult mai interesantă a fost prestația lui Cristiano Ronaldo, la conferința de presă. A îndepărtat sticlele de Coca Cola de pe masă, îndemnându-i pe oameni să bea apă. Perfect! Și sănătos pe deasupra, ceea ce contează cu adevărat. Spun asta din punctul de vedere al unui individ care cu greu a renunțat la Cola, indiferent de cine este produsă, după ani de luptă cu un obicei pe care am toate argumentele să îl consider profund nesănătos.

Cristiano Ronaldo este însă un colos când vine vorba nu doar despre fotbal, ci și despre marketing. Gestul său a dus la o scădere pe bursă de 1,6%, adică o pierdere de aproximativ 4 miliarde de dolari. Să nu plângem la mormânt străin, pentru că nu e cazul. Astăzi se vorbește despre Coca Cola mai mult decât despre Covid în perioada lui de ”glorie”. Reclama negativă tot reclamă e și tot plus financiar generează. Îmi pasă de acțiunile lor cam cât le pasă lor de glicemia mea. Nu despre asta e vorba acum.

Mulți se așteptau la o reacție dură din partea companiei Coca Cola, de parcă ar fi trebuit să reacționeze ca țațele, însă oficialii au știut cum să gestioneze momentul: „Fiecare are preferințele lui în materie de băuturi. Fiecare are gusturile și nevoile lui. Jucătorilor li se oferă apă, alături de Coca Cola și Coca Cola fără zahăr în momentul în care sosesc la conferințele de presă.”

Până la urmă, este o chestiune de alegere, oamenii trebuie să știe care sunt consecințele consumului în exces și să decidă fiecare ce are de făcut.

Abia ceea ce urmează este cu adevărat interesant și spune multe despre noi, ca oameni. La scurt timp după gestul lui Ronaldo, de la naftalină a ieșit un spot publicitar din 2006, când Cristiano Ronaldo a făcut o reclamă pentru divizia asiatică a companiei Coca Cola. Reacțiile au fost cam așa: ”Ahaaa! Nenorocitule! Nu îți e rușine, nu una, nu alta… șarpe de om…” Desigur, ați prins ideea. Ronaldo a primit un onorariu pentru un spot publicitar, nu a fost cumpărat pe viață de o companie. Poate că a greșit promovând un produs care conține prea mult zahăr, poate că era prea tânăr, poate… poate… poate…

Omul a mai crescut, poate a înțeles ce înseamnă să promoveze un stil de viață sănătos, poate nu vrea să repete greșeli din trecut. Toți greșim, mai mult sau mai puțin grav. Uneori o facem în mod conștient, alteori nu ne dăm seama sau o facem ceva mai târziu. Important este să recunoaștem și să îndreptăm ceea ce am greșit. Fiecare poate, dacă vrea cu adevărat, dacă înțelege cum a greșit. Dacă am fost dobitoc cândva, nu înseamnă că trebuie să rămân așa pentru tot restul vieții. Am fost, am greșit, muncesc să îmi repar greșeala. Abia dacă o repet sunt cu adevărat dobitoc. Mă bucur că sunt înconjurat de sfinți care nu greșesc niciodată, ființe de care chiar și bunul Dumnezeu e mândru. Bine… până află…

Cam așa și cu Ronaldo, ”judecat” acum de ”opinia publică”. Nu eram fan Cristiano Ronaldo, dar de ieri parcă a început să îmi placă. Și mă refer aici strict la atitudine 🙂

PS: Poate o să mai beau din când în când câte un pahar, cât de rar posibil, dar mă bucur că de aproximativ un an nu mai târăsc zilnic după mine petul de 2 litri.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău