În spitalul județean de urgență Ploiești se întâmplă și fapte bune. Ce a urmat după ce am sunat la 112

2

În ciuda acuzațiilor, de multe ori îndreptățite ale pacienților sau rudelor celor tratați la spitalul județean de urgență din Ploiești, se mai întâmplă și fapte bune. Ar fi nedrept pentru cei care își respectă Jurământul lui Hipocrate să nu le mulțumesc, după o experiență personală din weekend.

Sâmbătă dimineață, bunicul meu (88 ani) s-a simțit foarte rău. Respira greu și nu se mai putea deplasa. Am sunat la 112 și, în mai puțin de zece minute, a ajuns un echipaj al Ambulanței Prahova.

După un consult rapid a recomandat transportul de urgență la spitalul județean din Ploiești. Recunosc că am avut o strângere de inimă, mai ales din cauza haosului din UPU, unde ajung și suspecții de COVID, medicii fiind depășiți de afluxul uriaș de pacienți. Chiar astăzi, acesta au transmis DSP Prahova un protest (detalii AICI)

Fiind weekend (alternativa la ”privat” era 0, clinicile private neavând linie de gardă ci doar cabinete ce funcționează numai pe bază de programări), iar starea bunicului era foarte gravă, mi-am dat acordul pentru transportul lui UPU.

Aici a fost preluat de medici, care l-au stabilizat, iar mesajul care a ajuns la mine prin intermediul unor asistente a fost unul rezervat: bunicul meu trebuia operat imediat (extragere calcul din coledoc).

Mi-au recomandat transportul la un spital de urgență București, pentru care mi-am dat din nou acordul, însă în ciuda telefoanelor pe care le-au dat medicii din UPU și această variantă a picat.

Cum starea pacientului se înrăutățea de la o oră la alta, un medic chirurg, i-am aflat ulterior și numele – Simona Nițu, și-a asumat riscul de a interveni chirurgical, după ce a obținut acordul familiei.

La ora când scriu aceste rânduri, pacientul a supraviețuit operației și se pare că sunt ceva șanse să se recupereze, chiar dacă riscurile unui infarct sau AVC rămân în continuare crescute.

Ce am apreciat la medicul chirurg a fost profesionalismul, omenia (a refuzat să privească un bătrân care moare în chinuri), dar și amabilitatea manifestată înainte și post operație. De exemplu, chiar în această dimineață ne-a oferit detalii despre starea pacientului, un lucru care, din păcate, se întâmplă foarte rar la noi.

I-am mulțumit de fiecare dată, iar acum o fac și public pentru că merită!

P.S. Până la redactarea acestui text precizez că NU am sunat pe nimeni din conducerea spitalului pentru o ”pilă”, așa cum am auzit că se procedează frecvent, mai ales în zona politicului.

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

2 COMENTARII

  1. Laudele de mai sus nu miros a bine,scrisorica de elogii pare trasă la indigo cu alte emailuri asemanatoare.Din când in când apar aceste epistole intr-un noian de reclamații și sesizări.

  2. noua nu ne convine nimic nici cand un om se apleacă cu daruire spre a salva o viata.locuiesc peste drum de sp judetean vuiesc salvarile non stop te infioara …cat stres sa suporte si medicii care au pacienti veniti numai ca urgente? am avut si eu experiente neplacute cu medicii dar haideti cand chiar merita laudati sa o facem, nu ne costa nimic.

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău