fbpx

unicredit.jpg

La recomandarea unui bun prieten, vineri, 16 februarie, am aplicat la o ofertă Black Friday pe site-ul băncii Unicredit. Am avut niște rețineri încă de la început, mai ales că, în vară, când am mai încercat să le devin client, nu am putut face acest lucru pentru că ”sistemul este blocat și nu poate înregistra persoane fizce noi”. 

UPDATE A treia oară a fost cu noroc, sucursala din Piața Victoriei rezolvând rapid problema. Scuzele au fost acceptate :)

WhatsApp Image 2018-11-21 at 11.03.41.jpeg

Pe scurt, oferta de  Black Friday de la Unicredit suna așa: cei care nu au mai fost clienți ai băncii beneficiau de un cont în lei, euro și dolari și un card Visa Clasic asociat cu zero costuri pe durata menținerii lui.

Pentru că banca al cărei client sunt a introdus câteva comisioane peste noapte, am zis să profit și să-mi mut catrafusele bancare la Unicredit. Zis și făcut. Am aplicat vineri dimineața pe site-ul lor, iar după-amiază am fost sunat de un agent de la call center, care m-a programat luni, 19 noiembrie, la sediul băncii din incinta Halelor Centrale pentru a deveni clientul Unicredit.

Ieri, pe vremea aceea mizerabilă, am ajuns în sucursala respectivă, unde am fost preluat de o doamnă mai acră decât murăturile soacrei mele. De fapt, doamna mă ignora, însă fiind gol scaunul din fața sa am zis să-mi încerc norocul.

După cinci minute în care a făcut diverse verificări, timp în care a și întrebat un coleg dacă ”ai șters tu din mail-uri?” îmi transmite sec următoarele: ”din păcate, în baza noastră de date nu figurează cererea dvs pentru oferta de Black Friday. Cei de la call center probabil că nu ne-au trimis mailul de confirmare”.

Îmi sun prietenul să îl ”felicit” pentru că m-a pus pe drumuri, dar nu știu cum face și mă convinge să mai sun odată la Call Center. Recunosc, eram și eu curios să văd ce s-a întâmplat. Am fost reprogramat pentru astăzi, marți, 20 noiembrie, cu promisiunea că totul va fi în regulă.

Astăzi, la ora 13:55 mă prezint la aceeași sucursală Unicredit de la Hale. Urc la etaj, la ”operațiuni persoane fizice”, sperând să dau peste aceeași angajată care a lipsit de la cursurile de amabilitate pentru a-i demonstra că nu sunt nebun.

Aici, surpriză. Neplăcută, pentru mine. Deh, marți, trei ceasuri rele...Toate birourile erau goale, iar câțiva clienți așteptau cuminți să revină angajații la birou.

WhatsApp Image 2018-11-20 at 14.03.39.jpeg

WhatsApp Image 2018-11-20 at 14.04.55.jpeg

Nu m-am putut abține și am intrat în singurul birou populat cu un angajat, pe care l-am întrebat dacă nu cumva sucursala a dat faliment sau este supraviețuitorul unor concedieri colective din moment ce nimeni nu este la muncă? Mi-a răspuns, ușor iritat, că colegele (cacofonie intenționată) sunt în pauza de masă. De unde ar trebui să știu asta? Repet, nu era niciun angajat, niciun afiș, nicio ușă închisă, ci doar niște birouri goale.

Evident că nu aveam timp pentru ca angajații Unicredit să-și facă siesta și l-am ”felicitat”, încă odată pe amicul cu recomandarea Unicredit. 

Concluzia: ori sunt eu ghinionist, ori la Sucursala Unicredit de la Halele Centrale niște oameni sunt plătiți ca să sperie clienții.

UPDATE Am fost sunat de un reprezentant al Serviciului Clienți Unicredit cu rugămintea să-mi încerc norocul la o altă sucursală din Ploiești. Poate a treia oară o fi cu noroc :)

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

negativ-media.jpg
Creator de conținut online
comunicare[@]negativmedia.ro